Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در توییتر خود عکسی از یک لباس فضانوردی در کنار پرچم ایران را با هشتگ «آینده روشن» منتشر کرد که با واکنش دیگر کاربران مواجه شد. بسیاری با انتشار تصویر اصلی از همان لباس فضانوردی مدعی شدند این لباس فضانوردی مخصوص جشن هالووین است و قیمت آن هم بیست دلار است. آذری جهرمی که پیش از این هم بار‌ها سوژه فضای مجازی شده بود، این بار با هشتگ لباس فضانوردی سوژه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




ماجرا از جایی آغاز شد که لحظاتی پس از انتشار تصویر لباس فضانوردی ایرانی توسط آذری جهرمی، مخاطبان تصاویری را منتشر کردند که نشان میداد این لباس فضانوردی مخصوص کودکان است که آرم ناسا از روی آن پاک شده است. فضای توییتر و سایر رسانه‌ها پر شده است از تصاویر لباس فضانوردی و توییت آذر جهرمی.

کاربری «آوند» با مقایسه تصویر منتشر شده در توییتر آذری جهرمی با لباس‌های فضانوردی مخصوص جشن هالووین که با قیمت ۲۰ دلار در فروشگاه‌های اینترنتی به فروش می‌رسند، مدعی شد وزیر ارتباطات آرم ناسا را کنده و پرچم ایران را روی آن چسبانده است.

توییت جنجالی وزیر البته به همین جا ختم نشد. آذری جهرمی در پاسخ به پرسشی یکی از کاربران درباره روند مقابله با سرویس‌های ارزش افزوده، نوشت: «حاجی دهنم صاف شده. ولی خدا بزرگه. دو هفته‌ای بهم زمان بدید.» برخی از توییت‌های درباره لباس فضانوردی و آذرجهرمی را مشرق منتشر کرده است. منبع: فرارو لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qtA خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آذری جهرمی وزیر ارتباطات فضانوردی مخصوص لباس فضانوردی آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۸۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • لحظاتی عجیب از سقوط ابرهای بارور در عربستان!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • تبریک بهادری جهرمی به بانوی ورزشکار ایرانی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید