Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:49:00 GMT

خطای سیستمی بر علیه هواداران در دربی ۹۲

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۰۸۹۶

خطای سیستمی بر علیه هواداران در دربی ۹۲

بلیت فروشی دربی ۹۲ در میان ناکارآمدی سامانه اینترنتی و نارضایتی هواداران سرخابی ادامه دارد.

به گزارش ورزش سه، پس از این که روز گذشته «هفت مصیبت برای خرید بلیت دربی» را بررسی شد، پیام‌های بی‌شماری در این‌باره و در قسمت نظرات به دست ما رسید که از ایرادات جدید و بدیعی در سایت بلیت فروشی حکایت داشتند اما مشکل اصلی و عجیب تر، هان نهایی کردن خرید، کسر هزینه و سپس خروج صندلی از حالت رزرو شده بود که البته همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمی‌شود تمام پیام ها را انتشار داد اما یکی از کاربران برای ورزش سه نوشت: «...استادیوم و دربی ارزونی خودتون. بالاغیرتا پول ما رو پس بدید». این که چه فرآیندی به وجود آمده که باعث شده تا پس از کسر هزینه و اخذ کد رهگیری، بلیت صادر نشود، سوال عجیبی است که مسئولان سامانه بلیت فروشی و در واقع سازمان توسعه و تجهیز باید به آن پاسخ دهند. این در حالی است که کریمی رییس این سازمان روز گذشته گفت که هواداران از بلیت فروشی دربی رضایت دارند و این وظیفه را وزارت ورزش و شورای تأمین به سازمان توسعه و تجهیز محول کرده‌اند!

 

یک کاربر دیگر نیز نوشت: «من دیشب ساعت یک بالاخره تونستم تو pin90 بلیط بخرم و پول رو هم پرداخت کنم. اما بلیط نداد. الان هم تو حساب کاربریم نوشته پول پرداخت شده اما تو قسمت بلیط ها هیچی نیست. از همون دیشب هم زنگ میزنم پشتیبانی، یا اشغاله و یا کسی جواب نمیده. من دو تا صندلی جایگاه خریده بودم. دیشب بعد از پرداخت وضعیتش نوشته بود رزرو. الان که نگاه میکنم یکیش از رزرو خارج شده و اون یکی هم فروخته شده».

 

اتفاق عجیب این است که در فاصله نزدیک به ۲۴ ساعت تا شروع دربی، کمتر از ۲۰ هزار بلیت به فروش رفته است! تعداد متقاضیانی که هزینه بلیت از آن تا کسر شده اما چیزی در دست ندارند، بسیار زیاد است و حتی گزارش‌های زیادی از تکرار این کار و کسب چند باره از حساب، به دست ورزش سه رسیده است.

 

اکنون بلیت بسیار کمی برای خرید وجود دارد و اغلب صندلی ها رزرو شده یا غیرقابل فروش هستند و ادعای مسئولان نیز فروش ۵۷ هزار بلیت است اما گزارش ها از این حکایت دارند که بسیاری از این بلیت های رزرو شده و غیرقابل فروش، همان مواردی هستند که هزینه از کاربران کسر شده و بلیت برای چند ساعت در حالت رزرو قرار گرفته و سپس آزاد شده و خواهد شد!

 

در شرایطی که استقبال ویژه سرخابی ها از این دربی، بارقه امید برای تماشای یک مسابقه جذاب را در دل فوتبال دوستان زنده کرده بود اما این مشکل همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. واگذاری بلیت فروشی به باشگاه ها، همه را امیدوار کرد که این بار اگر اشکالی بود، مقصر مدیران باشگاه ها معرفی شوند اما مشخصاً نمی‌توان یک شخص از یک باشگاه را در این موضوع تقصیرکار جلوه داد و سازمان توسعه و تجهیز و وزارت ورزش باید پاسخگو باشند.

 

انتظار این که باشگاه ها از طریق سایت رسمی خود و به صورت شخصی بلیت فروشی کنند، به نظر تمامی ندارد؛ دقیقا مثل انتظار طرفدارانی که سایت Pin90.ir را بالا و پایین میکنند تا بلکه ارور «در انتظار صف و خطای سیستمی و...» تمام شود اما هنوز نشده که نشده!

 

فردا ظهر پرسپولیس و استقلال در استادیوم آزادی به میدان خواهند رفت و یک بار دیگر نگاه فوتبال ایران و شاید آسیا به زمین آزادی خواهد بود اما نگاه اصلی فارغ از صندلی هایی که به اجبار خالی خواهند ماند، باید به خارج از استادیوم و مقابل گیت ها باشد؛ جایی که احتمالا محل تقابل سیستم ناکارآمد بلیت فروشی و هواداران متقاضی تماشای دربی خواهد بود.

دربی (داربی) استقلال تهران پرسپولیس تهران طرفداران استقلال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دربی داربی استقلال تهران پرسپولیس تهران طرفداران استقلال سازمان توسعه و تجهیز بلیت فروشی باشگاه ها رزرو شده ورزش سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۰۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که اشتباه مهلک آندره اونانا باعث ‏شد منچستریونایتد پیروزی 1-0 مقابل برنلی آخر جدولی را با تساوی ‌‏1-1 عوض کند هواداران به خاطر وضعیت نابسامان تیم‌شان و این ‏نتیجه از سرمربی تیم، اریک تن‌هاخ انتقام گرفته و لحظات سختی ‏برای او در الدترافورد خلق کردند. ‏

این تساوی در الدترافورد باعث شد امیدهای شیاطین سرخ به کسب ‏سهمیه لیگ قهرمانان عملا ناامید شود. ‏

در بازی امروز آنتونی 11 دقیقه مانده به پایان اولین گل خود در این ‏فصل لیگ برتر را زد تا یونایتد به برد امیدوار شود. شیاطین سرخ با ‏اینکه خیلی خوب بازی نکرده بودند ولی سه امتیاز را در جیب‌شان ‏می‌دیدند اما اشتباه اونانا باعث شد برنلی توسط زکی عمدونی به گل ‏برسد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. ‏

وقتی سوت پایان مسابقه زده شد در الدترافورد صدایی جز سوت‌های ‏کرکننده شنیده نمی‌شد. بعد از چند دقیقه سوت زدن، هواداران ‏شروع به سر دادن شعارهای تند علیه تن‌هاخ کرده و او را هو کردند. ‏

این اولین بار نیست که اریک تن‌هاخ در این فصل هو می‌شود. ولی ‏شدت شعارها علیه او نشان می‌دهد که طاقت هواداران یونایتد طاق ‏شده است. ‏

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • آغاز بلیت‌فروشی «آن‌ها دروغ می‌گویند» از ظهر امروز
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی