Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:19:25 GMT

​پاک‌سازی ریزش بهمن در گردنه پیریوسف خلخال

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۱۰۹۲

​پاک‌سازی ریزش بهمن در گردنه پیریوسف خلخال

ایسنا/اردبیل سرپرست راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: ریزش بهمن در گردنه پیریوسف خلخال در جاده هشتجین با تلاش راهداران پاک‌سازی شد.

معروف خسروی امروز 16 بهمن با بیان این مطلب، اظهار کرد: به دنبال بارش برف و کولاک شدید در محور خلخال به هشتجین در گردنه پیریوسف ریزش بهمن ساعاتی تردد از محور خلخال به هشجین را با مشکل مواجه کرد که با تلاش ۳ ساعته راهداران، ۵۰۰ متر در محدوده این گردنه از برف و بهمن پاک‌سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شدت باد موجب شکسته‌شدن توده عظیم برف در کنار جاده شده بود بطوریکه که با سقوط به جاده کاملاً این جاده را مسدود کرده و عبور از آن غیرممکن بود.

سرپرست راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال تصریح کرد: در حال حاضر به دنبال کولاک شدید و وزش تندباد از شب گذشته راه بیشتر روستاهای خلخال مسدود شده بود که از صبح امروز عملیات بازگشایی آغاز و در برخی از روستاها همچون روستای بفرآجرد و روستای گورانسراب، وارث آباد و آل‌هاشم ‌بارها محور روستایی بازگشایی شد که متاسفانه شدت تندباد موجب مسدودی دوباره آنان شده است.

خسروی ادامه داد: در حال حاضر در بخش شاهرود راه روستاهای لرد، میانرودان، لرد به کرین، کرین به تیل،گلوزان، فرج آباد، روستای کردنشین الکش و چملوگبین، احمد آباد و روستای شیخ علیلر، گندم آباد، کهل دشت، دیلمده و در بخش مرکزی محمود آبا، سوران، اسمرود و یوزناب و وارث آباد مسدود است.

وی اضافه کرد: بازگشایی راه‌ها با تلاش ده اکیپ راهداری در روستاها ادامه دارد بطوریکه در محور اصلی خلخال به اسالم نیز شدت کولاک امروز یک دستگاه وانت نیسان حمل علوفه را واژگون کرده است.

به گزارش ایسنا، شهرستان خلخال به علت ارتفاع بیش از دو هزار تا دو هزار و پانصد متر از سطح دریا در برخی از مناطق روستایی در این فصل میزبان برف وکولاک و تندباد است.

انتای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پاكسازي برف و کولاک شهرستان خلخال ریزش بهمن پاک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه- تویسرکان
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار 
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر