Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری عربی ۲۱، «رشیده طلیب»، نماینده فلسطینی الاصل کنگره آمریکا با پوشش فلسطینی نسبت به نطق سالانه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری این کشور اعتراض کرد. 

طلیب پیش از ورود به سالن کنگره با انتشار تصویری از خود با لباس سفید گلدوزی شده در صفحه توئیتر نوشت که این پوشش ابزاری برای اعتراض است، زیراهیچ راه درست و یا اشتباهی برای بیان اعتراض وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلیب نوشت: «به خواهرانم که پوشش سفید را انتخاب کردند، می‌پیوندم و از لباس سفید فلسطینی به عنوان ابزاری برای اعتراض به این رئیس‌جمهور که در آستانه برکناری است، استفاده می‌کنم». 

بیش از ۱۰ نماینده دموکرات مجلس نمایندگان نطق سالانه ترامپ را در آستانه رأی گیری سنا که احتمالا وی را تبرئه می‌کند، تحریم کردند. 

از جمله این نمایندگان «آل گرین» از ایالت تگزاس، «اوکازیو الکساندریا کورتز» از نیویورک، «آیان برسلی» از ماساچوست، «ماکسین ووترز» از کالیفرنیا، «بنی تامپسون» از ماساچوست و «هانک جانسون» از ایالت جورجیا هستند. 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اعتراض ترامپ رشیده طلیب لباس فلسطینی نطق سالانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در برزیل جان ۲۹ نفر را گرفت

طبق گفته مقامات برزیلی تاکنون بر اثر جاری شدن سیل در جنوب این کشور ۲۹ نفر جان خود را از دست دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بر اثر جاری شدن باران‌های شدید و سیل مرگبار در جنوب ایالت "ریوگرانده دو سول" در کشور برزیل تاکنون 29 نفر کشته شده و 60 نفر دیگر مفقود شدند.

این حادثه باعث قطع برق و آب در سراسر این ایالت شده و مقامات حوادث متعددی از جمله تخریب جاده‌ها، رانش زمین و فروریختن پل‌ها را گزارش دادند.

به گفته آژانس دفاع مدنی برزیل، بیش از 10000 نفر مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند.

"لولا داسیلوا"، رئیس جمهور برزیل روز پنجشنبه برای دیدار با مقامات محلی و ابراز همبستگی به این ایالت سفر کرد. وی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: دولت ما هر کاری که لازم باشد برای رفع نیازهای مردمی که تحت تأثیر این باران‌ها هستند، انجام خواهد داد.

بارش باران شدید در این منطقه از دوشنبه آغاز شده و پیش بینی می‌شود تا روز جمعه ادامه داشته باشد.

افزایش شمار جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از 70 نفراعلام وضعیت اضطراری در دو منطقه سیل‌زده روسیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به همه روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • جایزه آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران فلسطینی رسید
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • استفاده محققان از باد به عنوان ابزاری برای جابجایی اشیا
  • سیل در برزیل جان ۲۹ نفر را گرفت
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید