Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد اسلامی در همایش بین‌المللی انجمن هوافضا گفت: ما فقط به گناه این‌که به‌فرمان خدای متعال، انقلاب کرده‌ایم و طاغوت را سرنگون ساختیم و زیر بار ستم و سیطره استکبار نمی‌رویم، همواره محکوم به تحریم بوده‌ایم و مسیر ما برای رشد و توسعه همواره سخت و سخت‌تر شده است.

اخبار اقتصادیوی افزود: در این مسیر نیز شاهد رفتارهای غیرانسانی و وقیحانه تمدن غربی بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها از سوخت دادن به یک هواپیمای مسافربری که هیچ هدفی جز خدمت به بشریت و به انسان‌ها ندارد، سر باز می‌زنند و مردم را اسیر و سرگردان می‌کنند و با یک کار غیرقانونی و غیرانسانی، این مزاحمت‌ها را برای مردم ایجاد می‌کنند. این کارها، نماد تمدن غرب است که همواره شعار حقوق بشری هم می‌دهد و برای ملت ایران، دلسوزی فریبکارانه می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: همواره گرفتار شیطنت‌هایی هستیم که تلاش دارد، باور و اعتماد مردم ایران را با سرکوب انگیزه‌ها، تخریب کند. بنابراین نیاز داریم که فعال، خلاق و روزآمد شویم و به این منظور از پروژه‌هایی که می‌توانند روند توسعه کشور را تسریع کند و شتاب دهد، حمایت کنیم و این آمادگی را داشته‌ایم و داریم و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در این دوره نیز تلاش ما این است که سهم نیروهای دانشی را در پیشبرد امور توسعه در همه مودهای حمل و نقل افزایش دهیم و اقدامات متفاوتی را در جهت دانش‌بنیانی، هوشمندسازی انجام دهیم و در پرتو آن در جهت رضایت‌مندی مردم و کیفیت‌بخشی به زندگی آن‌ها در همه حوزه‌ها اقدامات مؤثر انجام دهیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تحریم سوخت هواپیمای مسافربری تحریم اسلامی اروپا پروازهای ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا

یسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم اسرائیل، از پترو گوستاوو، رئیس‌جمهور کلمبیا، پس از اینکه اعلام کرد روابط دیپلماتیک خود را با رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی در غزه قطع خواهد کرد، انتقاد کرد.

کاتز در پیامی بدون اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه، رئیس‌جمهور کلمبیا را به حمایت از حماس که اسرائیلی‌ها را به اسارت گرفته متهم کرد.

او بر روابط گرم تاریخی بین اسرائیل و کلمبیا تأکید کرد و هشدار داد که "هیچ رئیس‌جمهور پر از نفرت و ضد یهود" نمی‌تواند این پیوند را تغییر دهد.

روز چهارشنبه، پترو اعلام کرد که روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل قطع خواهد کرد و دلیل آن را نسل کشی تل آویو در غزه عنوان کرد.

از زمان آغاز جنگ اسرائیل در نوار غزه، بیش از ۳۴۵۰۰ فلسطینی شهید و بیش از ۷۶۰۰۰ نفر زخمی شده‌اند. اکثریت قریب به اتفاق شهدا زن و کودک بوده‌اند. اسرائیل همچنین محاصره فلج کننده‌ای را بر نوار غزه اعمال کرده است که جمعیت آن، به ویژه ساکنان شمال غزه را در آستانه گرسنگی و قحطی قرار داده است.

دادگاه بین المللی دادگستری (ICJ) در ماه ژانویه حکمی موقت صادر کرد و رژیم اسرائیل را به نسل کشی متهم کرد و به آن دستور داد تا اقدامات نسل کشی را متوقف کند و اقداماتی را برای تضمین ارائه کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان غزه انجام دهد.

کلمبیا درخواست کرده است تا در کنار آفریقای جنوبی به پرونده شکایت از نسل کشی اسرائیل در غزه بپیوندد. پترو قبلا فروش تسلیحات به اسرائیل را متوقف کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید ماکرون از اعتراضات دانشجویی علیه جنگ غزه
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • انتقاد شدید عباس آخوندی از ساخت و ساز در پارک لاله
  • انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا
  • قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی
  • نمایشگاه کتاب ظرفیت جذب گردشگران خارجی را دارد