Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سیدموسی خادمی (استاندار لرستان) امروز در حاشیه راه‌اندازی فاز یک کارخانه کاشی جم گفت: ۴۷ کارخانه راکد در استان طی دو سال گذشته احیاء و وارد مدار تولید شده‌اند. مشکلات واحدهای راکد متفاوت است؛ برخی مالک و سرمایه‌گذار آنها اهلیت ندارد که برای آنها نمی‌شود کاری کرد و برخی کارخانجات از لحاظ تکنولوژی دچار مشکل هستند و برخی بازار ندارند که اینها را نیز نمی‌شود کاری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مصطفی گودرزی (مدیرعامل کارخانه کاشی جم) در این مراسم اظهار داشت: کارخانه کاشی جم سال ۹۲ به خوبی فعالیت خود را در تولید کاشی انجام می‌داد اما بعد از آن به دلیل پاره‌ای از مشکلات و نبود دستگاه‌های مدرن کارخانه دچار رکود شد.

وی افزود: در سال ۹۴ کارخانه تعطیل شد اما تلاش برای احیای مجدد این کارخانه در دستور کار قرار گرفت. برای احیای مجدد این کارخانه ۴ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۴ میلیارد دیگر برای تجهیزات و دستگاه‌های جدید و مدرن آن نیاز است.

وی با اشاره به تعداد کارگران این کارخانه گفت: در فاز اول ۴۱ کارگر مشغول به کار شده‌اند و تعداد کارگران به ۸۰ کارگر افزایش می‌یابد اما طبق برنامه ریزی انجام شده تعداد نیروها به ۱۲۰ کارگر افزایش می‌یابد.

مدیر عامل کارخانه کاشی جم بروجرد با بیان اینکه با رونق تولید به دیگر کشورهای همسایه نیز صادرات خواهیم داشت، تصریح کرد: سالانه ۲ میلیون متر مربع تولید خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کاشی جم بروجرد برای احیای مجدد کارخانه کاشی جم شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید ادویه ها در کارخانه (فیلم) تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط استاد کره‌ای (فیلم) چگونه میلیون ها دونات در کارخانه تولید می شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • سواستفاده از کارگران در قراردادهای کاری موقت
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار