Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که فدراسیون فوتبال برزیل، تیم ملی فوتسال زنان ایران را به جام جهانی کوچک دعوت کرده بود اما فدراسیون ایران با پنهان کاری در این زمینه باعث از دست رفتن فرصت حضور در این تورنمنت شد.

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال برزیل ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران، تیم ملی فوتسال بانوان ایران را با به جام جهانی کوچک فوتسال زنان دعوت کرد اما مسئولان فدراسیون هیچ خبری از این دعوت منتشر نکردند تا این فرصت در سکوت از دست برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میزبان (برزیل) در این نامه اعلام کرد که کلیه  هزینه‌های تیم‌ ایران شامل هزینه ۲۳ نفر (۱۴ بازیکن و ۹ کادر)، اسکان، تغذیه، نقل و انتقال داخلی و حتی پول خشکشویی البسه تیم ایران در طول این تورنمنت را پرداخت می‌کند و تنها هزینه تهیه بلیت برعهده ایران است. برزیل در این نامه عنوان کرده بود که ایران باید تا تاریخ ۳۰ ژانویه( ۱۰ بهمن) اعلام آمادگی کند و تا ۱۰ جوئن(۲ ۱ خرداد) اسامی نفرات اعزامی خود را ارائه دهد اما این اتفاق نیفتاده است.

فدراسیون نه تنها دعوت از بانوان ایران برای حضور در این مسابقات را اعلام نکرده بلکه با پنهان کاری باعث شد تا زمان نیز بگذرد و امکان شرکت برای تیم ملی وجود نداشته باشد، در حالی که شرکت در این مسابقات باعث پیشرفت فوتسال زنان می‌شد و می‌توانست نقش مهمی در دیده شدن آنها داشته باشد.

با پیگیری خبرنگار ایسنا، کادر فنی تیم ملی فوتسال زنان از چنین دعوتنامه‌ای ابراز بی‌طلاعی کرد. اما سوال اینجاست که چرا فدراسیون در شرایطی که بخش زیادی از هزینه‌ها بر عهده میزبان بوده پنهان کاری کرده است تا چنین فرصتی برای زنان فوتسال ایران از دست برود؟ آیا توجیهی برای این پنهان کاری وجود دارد؟ نقش لیلا صوفی زاده، نایب رئیس بانوان فدراسیون در حمایت از بانوان در این زمینه چه بوده است؟

دعوتنامه فدراسیون برزیل برای تیم ملی بانوان ایران

انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال بانوان فدراسيون فوتبال تیم ملی فوتسال پنهان کاری بانوان ایران فوتسال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن

به گزارش ورزش‌سه ، سیدمحمد شروین اسبقیان معاون  توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در هشتمین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان کشور به میزبانی سالن فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات، از روند تمرینات تیم بازدید بعمل آورد. در این دیدار که با حضور بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی همراه بود، اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت رشته هاکی در کشور گفت: حضور دکتر قدیمی برای جامعه ورزش کشور بطور اعم و در فدراسیون هاکی بطور اخص باعث افتخار و مباهات است و از زمان حضور ایشان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بوده‌ایم.

معاون وزیر ورزش افزود: نگاه وزیر محترم ورزش یک نگاه یکسان به تمامی رشته های ورزشی است و به امید خدا در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان که برای نخستین بار خواهد بود ، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی نمود و برای تیم ملی هاکی بانوان آرزوی موفقیت در مسابقات آسیایی پیش رو کرد.  بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو گفت: حضور جناب اسبقیان معاون محترم وزیر ورزش و جوانان را در این اردو باید گرامی بداریم . ایشان از جنس ورزش هستند و سابقه قهرمانی رشته دومیدانی را دارند و پیشینه درخشان در ورزش کشور دارند. 
 
قدیمی افزود: ما امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی خانم جون کنت ول و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.  گفتنی است رقابت های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی بانوان از ۲۴ لغایت ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار خواهد شد و تیم ملی بانوان کشورمان ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت ها میشوند.

دیگر خبرها

  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن