Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@02:36:39 GMT

آماده باش پلیس برای دربی تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۳۱۶۸

آماده باش پلیس برای دربی تهران

سردار حسین رحیمی در حاشیه‌ی اجرای ششمین مرحله از طرح کاشف، با حضور در جمع خبرنگاران به برگزاری دیدار روز پنج شنبه دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی تمهیدات کاملی را برای برگزاری شهرآورد اتخاذ کرده است، چه در داخل ورزشگاه و چه در محیط‌های پیرامونی آن تامین امنیت و مدیریت ترافیک بر عهده نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این زمینه مسئولان ذی ربط همکاری لازم را با پلیس دارند خاطر نشان کرد: پیش بینی کرده‌ایم از ساعاتی قبل از شروع بازی در‌های پارکینگ‌ها باز شود. البته توصیه ما به تماشاگران این است که برای حضور در ورزشگاه آزادی از ناوگان حمل و نقل عمومی نظیر مترو و اتوبوس استفاده کنند.

به گفته او، تمهیدات ترافیکی ویژه این دیدار از صبح روز پنج شنبه در اطراف ورزشگاه آزادی اجرا خواهد شد و عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حضور خواهند داشت.

رئیس پلیس پایتخت از طرفداران دو تیم پرسپولیس و استقلال و نیز مدیران و مسئولان هر دو تیم نیز خواست که ضوابط و مقررات را رعایت کرده و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

او همچنین از دیدار پلیس با لیدر‌های دو تیم خبر داد و گفت: همکاران من در جلسات مشترک با لیدر‌های دو تیم از آن‌ها خواسته‌اند که ضمن رعایت قوانین احترام و حرمت طرفین را حفظ کنند که خوشبختانه لیدر‌ها و طرفداران همکاری خوبی با پلیس داشته و در چارچوب ضوابط و مقررات هم فعالیت خواهند کرد.

رحیمی همچنین با اشاره به آن دسته از طرفداران دو تیم که ممکن است از شهر‌های دیگر از امشب در اطراف ورزشگاه مستقر شوند گفت: در این زمینه نیز هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم و و چندین تیم از پلیس از عصر امروز در اطراف ورزشگاه آزادی و محل استقرار این افراد حضور خواهند یافت.

رحیمی همچنین تاکید کرد که با توجه به فروش الکترونیکی بلیت، افرادی که بلیت این دیدار را به شکل اینترنتی و از طریق سامانه خریداری نکرده‌اند به ورزشگاه مراجعه نکنند چرا که اجازه ورود به این افراد داده نشده و بلیت‌فروشی در محل نیز صورت نخواهد گرفت.

رحیمی با بیان اینکه خود نیز در ورزشگاه حضور خواهد داشت، گفت: امیدوارم که با همکاری طرفداران و دو تیم دیداری پرشور و در کمال امنیت داشته باشیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: دربی پلیس اطراف ورزشگاه ورزشگاه آزادی لیدر ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۳۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: پلیس مانع درگیری و هرج و مرج در ورزشگاه شد و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه های شهرستان فیروز آباد اظهار کرد: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

وی افزود: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 749196

دیگر خبرها

  • زاکانی: برای کمک به پلیس درباره حجاب کاملا آماده هستیم
  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)