Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:54:17 GMT

آثار راه یافته به همایش نمایشنامه خوانی مرند اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۴۰۹۶

آثار راه یافته به همایش نمایشنامه خوانی مرند اعلام شد

مهران فرجی، در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: ۲۱ اثر از هنرمندان به بخش رقابتی همایش نمایشنامه خوانی منطقه‌ای شهرستان مرند راه یافتند.

دبیر نخستین همایش نمایشنامه خوانی منطقه‌ای مرند با اعلام این خبر افزود: به علت استقبال بسیار خوب هنرمندان تئاتر مرند از این همایش، دبیرخانه جشنواره جهت کیفت بخشی با اجراهای این نمایشنامه‌ها و ایجاد فرصت کافی برای گروه‌ها به منظور آماده سازی و بازبینی، جدول زمانبندی جدید اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این همایش ۶ اسفندماه برگزار می‌شود، افزود: بازبینی حضوری ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه بوده و اجراهای نهایی روزهای ۴، ۵ و ۶ اسفندماه سال جاری خواهد بود.

«دوستت دارم عزیزم» و «صفر ترین نقطه مرزی» نوشته پژمان شاهوردی، «ماهنی و مانی» نوشته جواد ندیمی، «شب به خیر جناب کنت» نوشته اکبر رادی، «عکس» نوشته نوید ایزدیار، «ندیدن» نوشته کامران شهلایی، «فرکانس» نوشته میثم سرآبادانی، «مونولوگ» نوشته علی شکوه فر، «خواستگاری» نوشته علی احمدی، «رازهای روزهای بمباران» نوشته کامران شهلایی، «خرس» نوشته آنتوان چخوف، «غریبه» نوشته آرش عباسی، «صدف» نوشته رسول نیک نهاد، «دن کیشوت» نوشته صحرا رمضانیان، «پس از تاریکی» نوشته مهدی حسن زاده، «گرداب» نوشته خدامراد محمدی، «جنگ در تاریکی» و «هواپیمایی در آسمان می‌گذرد» نوشته رسول بانگین، «یادگار» نوشته حسین فدایی حسین، «کوتوله‌ها» نوشته حسین ناظمیان پور و «سیزده به گور» نوشته محمدرضا مقدم نمایشنامه‌های راه یافته به بخش رقابتی این همایش هستند.

کد خبر 4845082

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند نمایشنامه خوانی هنرمندان تئاتر دهه فجر بوشهر انتخابات 98 شیراز بارش برف ایلام قزوین شهرکرد ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان انقلاب اسلامی ایران انتخابات مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس همایش نمایشنامه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است

به گزارش همشهری آنلاین،‌ چند روز پس از اینکه هوادار معلول استقلال در ورزشگاه با جواد نکونام عکس یادگاری گرفت، همراه با دخترش به محل تمرین استقلال رفت و با استقبال بسیار خوب جواد نکونام و بازیکنان استقلال مواجه شد.

جدا از سرمربی استقلال که حسابی رفاقت را با این هوادار تمام کرد، بازیکنانی همچون روزبه چشمی و سیدحسین حسینی هم برخورد فوق العاده مطلوبی با او و دخترش داشتند. این طرفدار استقلال، رسول مولایی نام دارد و برخلاف برخی مطالب که در فضای مجازی منتشر شده، معلولیتش مادرزادی نیست بلکه به خاطر وقوع یک سانحه دلخراش دست‌های خود را از دست داده است.

اینطور که بازیکنان استقلال متوجه شدند، رسول چند سال قبل در یک سانحه دچار برق گرفتگی می‌شود و با توجه به مسافت طولانی تا مرکز پزشکی، وقتی او را به بیمارستان می‌رسانند با وجود تلاش کادر پزشکان، متاسفانه دستان خودش را از دست می‌دهد ولی حتی با وجود بروز چنین مشکل بزرگی باز هم استادیوم رفتن را فراموش نکرده و دیدارهای استقلال را تا سرحد امکان از نزدیک تماشا می‌کند.

کد خبر 847859 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان