Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود عماری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصمیم کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) برای برگزاری مسابقات زیر ۱۶ سال پسران آسیا در لبنان در مورد لغو برگزاری آن در ایران توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه یک ماه پیش فیبا آسیا با پیشنهاد ایران برای برگزاری مسابقات زیر ۱۶ سال آسیا در ایران موافقت کرد، گفت: در این رده سنی اجازه والدین برای حضور و همراهی بازیکنان در ترکیب تیم اعزامی جزو مقررات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای برگزاری مسابقات در ایران اما والدین بازیکنان بیش از ۶ تیم تیم ها چنین اجازه ای را نداده بودند.

دبیر فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه این موضوع توسط فیبا آسیا به ایران اعلام شد، تاکید کرد: فیبا آسیا به برگزاری مسابقات در ایران اصرار داشت به خصوص اینکه هیچ مشکلی در میزبانی ایران و برگزاری مسابقات در تهران نمی دید اما این مسئله مانع از برگزاری مسابقات با حضور کامل تیم ها می شد. در حالیکه مسابقات زیر ۱۶ سال آسیا حکم انتخابی قهرمانی جهان را دارد و حضور در آن برای همه تیم ها اهمیت دارد.

وی با یادآوری اینکه ایران اسفندماه میزبان دو دیدار پنجره نخست کاپ آسیا است نیز گفت: اسامی تیم های سوریه و قطر و حتی کادر داوری برای این رقابت ها اعلام شده است. هیچ مشکلی هم مطرح نشده است. همین مسئله نشان می دهد که خودِ فیبا آسیا با میزبانی ایران مشکلی ندارد اما به خاطر مسئله ایجاد شده و ایجاد شرایطی برای حضور همه تیم ها مجبور به این تصمیم شد.

عماری در پاسخ به این پرسش که «با این شرایط ایران در مسابقات زیر ۱۶ سال آسیا به میزبانی لبنان شرکت می کند؟»؛ گفت: هنوز در این رابطه تصمیم گیری نشده است. به هر حال مسابقات، انتخابی قهرمانی جهان است و از این حیث اهمیت زیادی دارد اما فدراسیون بسکتبال با لحاظ کردن جابه جایی ایجاد شده در محل برگزاری مسابقات هنوز در مورد اعزام شدن یا نشدن تیم ایران تصمیم گیری نکرده است.

کد خبر 4845358 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: میزبانی ایران بسکتبال مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان دربی تیم فوتبال تراکتور کاراته تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال شهر خودرو مشهد فرهاد مجیدی لیگ برتر والیبال فوتسال مسابقات زیر ۱۶ سال آسیا برای برگزاری مسابقات برگزاری مسابقات فیبا آسیا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا - تایلند شاگردان شمسایی با پیروزی بر تایلند بر بام آسیا ایستادند تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.   پائز: تابستان امسال کار بزرگی باید انجام دهیم سرمربی تیم ملی والیبال گفت: معجزه در ورزش وجود ندارد و در تلاش هستیم که تابستان امسال کار بزرگی به همراه والیبال ایران انجام دهیم.   عبدلی سومین بار حدنصاب ملی شنا را در مسابقات آلمان جابجا کرد سامیار عبدلی سریع ترین شناگر ایران در جریان مسابقات قهرمانی شنا آلمان حدنصاب ملی ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند را جابجا کرد.   پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی قهرمانی ایران را در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا تبریک گفت.   پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا دومین روز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا با کسب چهار پیروزی برای نمایندگان ایران پیگیری شد.   سعید احمدعباسی آقای گل و بهترین بازیکن جام ملت‌های آسیا شد بازیکن تیم ملی ایران به دو عنوان انفرادی در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دست پیدا کرد.   قهرمانی دختران ایران در فوتبال زیر ۱۸ سال آسیای میانه تیم دختران زیر ۱۸ سال کشورمان با کسب ۴ پیروزی و یک تساوی برابر حریفان خود در مسابقات کافا، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.   جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند بانوی ملی پوش تیراندازی جانبازان و توان یابان کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت به مصاف حریفان خود رفت.   اهداف پروازی انتخابی المپیک؛ پایان کار نمایندگان ایران در اسکیت نمایندگان کشورمان در اسکیت آقایان پشت خط آتش مسابقات انتخابی المپیک ایستادند.   تور جهانی تنیس جوانان؛ عنوان قهرمانی به اشجاری و یزدانی رسید پرونده رقابت‌های تور جهانی تنیس در شرایطی بسته شد که پارسا اشجاری و یاسمن یزدانی عنوان نخست این مسابقات را از آن خود کردند.   هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان تلاش برای ابقا در صدر جدول و برگزاری دربی حساس نصف جهان هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان با بازی حساس مس با طبس و دربی اصفهان آغاز می‌شود.   قاسمپور به مجارستان نمی‌رود؛ یزدانی راهی پاریس می‌شود، اما مشروط تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در مورد انتخاب ملی پوش وزن ۸۶ کیلوگرم اعلام شد.    

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد