Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@20:07:17 GMT

نحوه دریافت رمز پویا از بانک رفاه کارگران

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۴۶۲۶

صدای ایران -مشتریان باید حتما به یکی از شعب بانک رفاه مراجعه کرده و نسبت به دریافت شماره سریال و شماره فعالسازی نرم‌افزار یک بار مصرف اقدام کنند. در مرحله بعد باید نرم‌افزار رمز یکبار مصرف موبایلی با توجه به اینکه شماره سریال دریافتی از شعبه با کد FDL یا FDN شروع شده، دانلود کنند. دو نرم‌افزار در ساختار یکسان بوده ولی در عملیات دریافت رمز با هم کمی تفاوت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از نصب نرم‌افزار باید شماره سریال و شماره فعالسازی را در نرم‌افزار دریافت شده وارد کنید و پس از آن تنها کافیست در هر زمانی که به رمز پویا احتیاج دارید، به نرم‌افزار مراجعه و رمز دریافتی را مشاهده نمایید.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران بانک رفاه بانک رفاه کارگران کارگران رمز پویا رمز دوم رمز دوم یکبار مصرف شماره سریال نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، کریم‌الله محبوبی گفت: در راستای کمک به آزادسازی ۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی استان برگزاری پویشی با کمک اردبیلی‌های مقیم استان آذربایجان‌شرقی تدارک دیده شده است.
وی افزود: برای کمک به زندانیانی که در قالب این پویش برای آزادی‌شان برنامه‌ریزی شده است، در مجموع باید هشت میلیارد ریال جمع‌آوری شود که امید می‌رود خیران نیک‌اندیش همچون گذشته در این پویش به یاری ستاد دیه بشتابند.
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل با اشاره به آزادسازی ۳۴۷ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی این استان در سال گذشته بیان کرد: خیران تنها تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند که در این پویش مشارکت کرده و زمینه بازگشت زندانیان به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ ستاد دیه اردبیل نزد بانک ملت و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ و یا شماره حساب جاری ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ نزد بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ واریز نمایند.

دیگر خبرها

  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان + جزئیات
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان به وزارت رفاه
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • کمک فوری / نگذاریم این کودک بیمار بمیرد
  • امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • حمایت‌های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌گیرد
  • اینترنت هدیه ۳۰ گیگابایتی برای معلمان + نحوه فعالسازی
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟
  • علائمی که نشان می‌دهد که مشروب تقلبی مصرف کرده‌اید