Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مهدی قائدی در بازی‌های اخیر استقلال عملکرد عالی داشته است و به جرات می‌توانم بگویم این استقلال یکدل‌ترین و یکدست‌ترین تیم ایران است و به طور حتم هیچ تیمی نمی‌تواند این تیم را شکست دهد.

«فرهاد مجیدی» در نشست خبری پیش از شهرآورد ۹۲ پایتخت اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و با آمادگی کامل مقابل پرسپولیس صف‌آرایی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی با پرسپولیس برای ۲ تیم از اهمیت و حساسیت زیادی برخوردار است و به طور حتم بازیکنان برای این جدال مهم انگیزه های زیادی دارند.

سرمربی استقلال درباره  وضیعت «شیخ دیاباته» اعلام کرد: سه بازی در ۸ روز انجام داده‌ایم  و فکر می‌کنم مصدومیت دیاباته به خاطر همین اتفاقات و خستگی‌ها بود. او بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال است اما ما در ساختار دفاعی و حمله برنامه‌ای داریم که هر بازیکنی به میدان برود بهترین عملکرد را خواهد داشت.

مجیدی تصریح کرد: تیم‌های برنده همیشه به پیروزی فکر می‌کنند و من از بازیکنانم خواسته‌ام تا تمرکز خود را روی پیروزی و سه امتیاز بازی معطوف کنند.

مجیدی در پاسخ به این پرسش که آیا «نیکولای بودروف» مدافع بلغارستانی در شهرآورد بازی می‌کند یا خیر، گفت:  با توجه به اینکه این بازیکن تازه به استقلال اضافه شده است نمی‌تواند در شهرآورد فرصت حضور در میدان را داشته باشد.

سرمربی استقلال اعلام کرد: از روزی که استقلال را تحویل گرفتم به طور ویژه روی ساختار دفاعی تمرکز کردم زیرا ساختار هجومی این تیم عالی بود. در سه بازی اخیر خود فقط موقعیت‌های اندکی را به حریفان دادیم و استقلال را با ترکیب هجومی به زمین می‌فرستم و برایم اهمیت دارد که ۲ برابر گل‌های خورده دروازه حریفان را باز کنیم.

وی اظهار داشت: فوتبال ما با تماشاگرانش زنده است و وقتی تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند انگیزه بازیکنان و مربیان بیشتر می‌شود و امیدوارم فردا ورزشگاه آزادی مملو از جمیعت باشد.

مجیدی در پایان گفت: روزی که هدایت استقلال را قبول کردم رویا و آرزویی برای خودم داشتم و در زندگی‌ام گفته‌ام چیزی نبوده که به تا حالا به آن نرسیده باشم و حتم دارم در استقلال موفق خواهم شد.

 ایرنا

برچسب ها: استقلال ، پرسپولیس ، فرهاد مجیدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان فردا در حالی به مصاف پرسپولیس می‌رود که بیش از دو سال است که در خانه این تیم شکست نخورده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نبرد سپاهان و پرسپولیس را به طور قطع می‌توان مهم‌ترین دیدار هر فصل فوتبال ایران پس از دربی تهران بر شمرد. دیدار تیم‌های پرطرفدار تهران و اصفهان که در بعضی از فصول در دو دهه اخیر از دربی تهران هم اهمیت بیشتری پیدا کرده است پر از ماجرا و داستان‌های متنوع است که لازمه هر جدال سنتی به شمار می‌رود.

در ۸۵ رویارویی دو تیم در همه رقابت‌ها از دهه ۴۰، سپاهان ۲۱ بار و پرسپولیس ۲۸ بار پیروز شده‌اند، ضمن اینکه ۳۶ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. همچنین تاکنون ۱۹۲ گل در بازی‌های دو تیم زده شده است که ۸۶ گل سهم سپاهان و ۱۰۶ گل سهم پرسپولیس بوده است.

دو تیم فردا در حالی برای چهل‌وششمین بار در رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم میروند که در ۴۵ تقابل قبلی لیگ برتری، سپاهان عملکرد بهتری داشته است و ۱۶ برد مقابل رقیب سنتی داشته است و در سوی مقابل پرسپولیس ۱۲ بار پیروز شده است. دو دیدار اخیر دو تیم در لیگ برتر با یک گل به سود سپاهان به پایان رسیده است.

همچنین دو تیم در مجموع ۴۱ بار در تهران به مصاف یکدیگر رفتهاند که ۱۹ برد برای پرسپولیس، هفت برد برای سپاهان و ۱۵ تساوی حاصل کار بوده است.

نکته جالب در مورد تقابل فردای دو تیم در ورزشگاه آزادی این است که سپاهان در پنج بازی گذشته به میزبانی پرسپولیس برابر این تیم شکست نخورده است. آخرین بار پرسپولیس با مربیگری برانکو ایوانکوویچ در لیگ هفدهم موفق به شکست سپاهان در ورزشگاه آزادی شد، پیروزی که با نتیجه دو بر صفر و با گل‌های علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده رقم خورد. از آن بازی ۲۲۸۰ روز می‌گذرد و سپاهان در پنج دیداری که پس از آن شکست به میزبانی پرسپولیس برگزار کرده به سه برد و دو تساوی رسیده است.

آمار ویژه رویارویی‌های سپاهان و پرسپولیس

کد خبر 749298

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • ائتلاف سرخابی‌های تراکتور علیه استقلال/ پرسپولیس برمی‌گردد؟
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست