Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به این که برخی، ربات‌هایی را به کار بسته بودند تا بتوانند ثبت نام سریعی در ثبت نام اینترنتی خودرو داشته باشند گفت: ما سعی داریم تا با استفاده از آنتی‌ربات‌ها، این باگ را هم برطرف نماییم. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در حاشیه بازدید از خط تولید ترمز خودرو‌های سبک شرکت آذین تنه، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که در روز‌های پایانی سال بازار خودرو شاهد افزایش قابل توجه قیمت‌ها است و اختلاف قیمت‌ها از کارخانه تا بازار رکورد‌های متفاوتی را ثبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط مردم هم در طرح‌های فروش فوری شما امکان ثبت نام ندارند، برنامه روشن شما برای ساماندهی بازار چیست؟ گفت: طی سه ماهه اخیر ۱۵۰ هزار خودرو تحویل مردم شده که عددی بی سابقه بوده است. این در حالی بود که این رقم معادل تعداد خودرو‌هایی است که در شش ماهه قبل از آن تحویل داده شده بود.

وی با تأکید بر اینکه این شائبه که ما نمی‌خواهیم خودرو تحویل مردم دهیم درست نیست، افزود: همت و برنامه ریزی ما این است که در برهه‌ای از زمان که افزایش تقاضا برای خودرو رخ می‌دهد بتوانیم خودرو‌ها را تحویل مردم دهیم ضمن اینکه حتی در روز‌های تعطیل نیز افراد می‌توانند با مراجعه به درب کارخانه خودروی خود را تحویل بگیرند.

مدیرعامل ایران خودرو اضافه کرد: شش هزار دستگاه خودرو در یک و نیم ماه گذشته درب کارخانه تحویل مردم داده شده است.

مقیمی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار تسنیم که آیا خودروسازان تقاضای افزایش قیمت داده اند یا خیر، گفت: یک ریال هم به قیمت خودرو‌های تحویلی از سوی خودروسازان اضافه نشده و مصوبه ستاد تنظیم بازار عینا اجرا می‌شود، اما باید توجه داشت بخشی از افزایش تقاضا مربوط به ایام پایانی سال است که ممکن است قیمت را در بازار با نوسان مواجه کند، اما ما تلاش داریم راهکار‌هایی را در نظر بگیریم که فرصت‌های برابری را برای حضور مردم در خرید خودرو فراهم نماید.

مدیر عامل ایران خودرو از برگزاری جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت با خودروسازان در حوزه تنظیم بازار و ارائه راهکار‌های فروش خودرو به مصرف کنندگان واقعی خبر داد و افزود: امروز با حضور وزیر صنعت و ارکان مختلف وزارتخانه جلسه‌ای برگزار خواهد شد تا در قالب آن بتوانیم برای مدیریت تقاضا و تامین نیاز مصرف کنندگان واقعی برنامه‌ای ارائه دهیم.

وی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های نظارتی که تمایل داشته باشند می‌توانند در سایت خودروسازان حضور یافته و بر نحوه فروش آن‌ها نظارت کنند، تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی در این سایت حضور دارند، اما به هر حال باید تلاش کنیم دغدغه ذهنی مردم نسبت به اینکه خودروساز رانتی را در فروش قائل است اصلاح نماییم.

مقیمی با تاکید بر فراهم آوردن زیرساخت‌های اینترنتی برای فروش خودرو، گفت: برخی ربات‌هایی را به کار بسته بودند تا بتوانند ثبت نام سریعی در خودرو‌ها داشته باشند، اما به هر حال ما با برخی مذاکره کردیم تا با استفاده از آنتی ربات‌ها این باگ را هم برطرف نماییم.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به اینکه دستگاه‌های امنیتی نیز در این رابطه وارد عمل شده و در حوزه مرتبط با فروش اینترنتی نظارت کامل دارند، تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم تا محل استقرار و مشخصات افرادی که مدعی ثبت نام خودرو آنهم با بکارگیری ابزار‌های خاص هستند را به ما معرفی کنند.

وی اضافه کرد: البته مردم باید بدانند مبلغ خرید خودرو باید به حساب ایران خودرو واریز شود، در غیر این صورت کلاهبرداری صورت گرفته است.

مقیمی با تاکید بر اینکه برای هیچ فردی در فروش خودرو رانت قایل نیستیم، گفت: وقتی تقاضا از حدی بالاتر می‌رود، برای خرید خودرو صف ایجاد می‌شود. در این میان ممکن است یکی از سرعت بالای اینترنت برخوردار باشد و بتواند ثبت نام کند.

وی در خصوص جزئیات جلسه خود با وزیر صنعت برای ساماندهی تقاضا در بازار خودرو اظهارداشت: برنامه مدیریت تقاضا دارای چندین وجه فرا وزارتخانه، وزارتخانه و خودروسازان است که طی ۲ روز آینده توسط وزیر اعلام خواهد شد. منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدیرعامل ایران خودرو داشته باشند فروش خودرو خرید خودرو تحویل مردم وزیر صنعت خودرو ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد

عربستان احتمالاً قیمت رسمی فروش تمام درجات نفتی خود به آسیا را در ماه ژوئن تا بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته افزایش می‌دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، عربستان به عنوان بزرگ‌ترین صادر کننده نفت دنیا احتمالاً قیمت رسمی فروش تمام درجات نفتی خود به آسیا را در ماه ژوئن تا بالاترین رقم طی 5 ماه گذشته افزایش می‌دهد. قیمت رسمی فروش نست سبک عرب احتمالاً 70 تا 90 سنت افزایش یافته و به 3 دلار در هر بشکه  بالاتر از شاخص عمان/دبی می‌رسد که بالاترین رقم از ماه ژانویه است.
اکثر تحلیلگران رویترز انتظار دارند قیمت رسمی فروش نفت متوسط و نفت سنگین عرب هم به خاطر کمبود عرضه در بحبوحه کاهش تولید اوپک پلاس افزایش یابد.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شداحتمال افزایش قیمت نفت خام عربستان برای بازار آسیا

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) فرآوری نفت خام «آپر زاکوم» را در پالایشگاه نوسازی شده روایس آغاز کرده و صادرات درجات متوسط ترش نفت را کاهش داده است.
تغییر در مواد خام اولیه پالایشگاه ادنوک باعث شده صادرات نفت خام موربان در آوریل به رکورد 1.65 میلیون بشکه در روز برسد که قیمت نفت خام ترش سبک را پایین آورده است.
عرضه بالای نفت خام سبک و حاشیه‌های پایین سوددهی نفتا احتمالاً افزایش قیمت نفت فوق سبک عرب را بین 30 تا 50 سنت در ماه ژوئن نگه می‌دارد. قیمت‌های رسمی فروش نفت عربستان معمولاً پنجم هر ماه منتشر شده و قیمت گذاری نفت ایران، کویت و عراق را مشخص می‌کند، یعنی حدود 9 میلیون بشکه در روز فروش نفت به آسیا را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
شرکت نفت آرامکوی عربستان قیمت‌ نفت را بر اساس توصیه مشتریان و پس از محاسبه تغییر ارزش نفت خود طی ماه‌های گذشته، بر اساس سوددهی و قیمت محصولات تعیین می‌کند.
انتهای پیام/59

دیگر خبرها

  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • ویدیو/ چه کسانی با مالیات علیه دلالان مخالفند؟
  • مالیات بر سوداگری و سفته بازی مشمول مردم نمی شود