Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بازرسی آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه اولویت اداره کل بازرسی استان، مبارزه با فرار مالیاتی است گفت: این موضوع در مناطق آزاد بیش از هر جای دیگر مورد تاکید قرار می‌گیرد. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمودرضا مهرورز امروز در مراسم گرامی‌داشت شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت که در محل کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار شد اظهار کرد: 40 سال از گام اول انقلاب پشت سر گذاشته شده و اگر به حوادثات این مدت رجوع کنیم، درمی‌یابیم که در تمامی این حوادث و اتفاقاتی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران رخ داد، محور و نقش اصلی را آمریکا ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقش روحانیت در کشور اشاره کرد و افزود: در این رابطه هر فتنه‌ای که در کشور رخ می‌دهد، افرادی وظیفه روشنگری دارند اما در بسیاری از مواقع، نقش روحانیان بسیار تاثیرگذار بوده است و از سوی دیگر مردم نیز از ابتدای انقلاب اسلامی پای انقلاب بوده و هستند و رشادت‌های نیروهای مسلح نیز در دوران جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل بازرسی آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر اینکه« همه گزینه‌ها روی میز است» گفت: بی‌شک این ادعا یک بلوف سیاسی و نظامی است چون آمریکایی‌ها تمامی سیاست‌ها را اعمال کرده‌اند و در حمله نظامی به کشورمان عاجز مانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به هر دری می‌زند تا به اهداف شوم خود بر علیه ایران اسلامی برسد بیان کرد: ایالات متحده تاکنون در موضوعات فرهنگی، امنیتی و مرزی بر علیه کشورمان ناکام مانده و تنها مشکلی که توانسته‌اند ایجاد کنند، مشکلات اقتصادی با اعمال تحریم‌های ظالمانه بوده است.

اصفهان| اصلاح ساختار بودجه به وسیله جبران فرار مالیاتی امکان پذیر استنماینده مجلس: در حدود 100 هزار میلیارد فرار مالیاتی داریم/برخی اعداد بودجه توهمی استعضو کمیسیون اقتصادی مجلس: فرار مالیاتی 300هزار میلیارد تومانی در کشور؛ تقویت سامانه‌های مالیاتی ضروری است

مهرورز در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی راهبرد گام دوم انقلاب را مطرح فرمودند افزود: باید گام دوم انقلاب با برگزاری دوره‌های آموزشی برای بسیجیان تبیین شود چون باید اشرافیت و بینش بسیجیان در حوزه استانی و کشوری بیشتر باشد.

وی در ادامه نیز با تاکید بر رعایت عدالت و مبارزه با فساد در استان اظهار کرد: دولت هم اکنون بیش از هر زمان دیگری، با مشکلات اقتصادی و کمبود منابع اعتباری مواجه است بنابراین در شرایط کنونی دست‌اندازی یا تعرض به بیت‌المال، شایسته نیست و بنابراین با اقسام فساد اقتصادی برخورد قاطعانه می‌شود.

مدیرکل بازرسی آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه اولویت مبارزه اداره کل بازرسی استان، مبارزه با فرار مالیاتی است گفت: این موضوع در مناطق آزاد بیش از هر جای دیگر مورد تاکید قرار می‌گیرد چون صورت‌وضعیت صوری تنظیم کرده و در معاملات زد و بند می‌شود که این خود خط قرمز اداره کل بازرسی استان است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تلاش کرد تصریح کرد: امروز برخی اتفاقات در استان رخ می‌دهد که راضی کننده نیست و اساس و پایه آنها نیز بی‌تقوایی و کم تقوایی برخی مسئولان است و متاسفانه حرص و ولع ممکن است که دامان هر کسی را بگیرد.

انتهای پیام/7548/ز

R7548/P1549/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل بازرسی آذربایجان غربی مبارزه با فرار مالیاتی کل بازرسی آذربایجان غربی اداره کل بازرسی استان انقلاب اسلامی بر علیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند

سعید کریمی کارشناس اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان و وضعیت جوی حاکم، هشدار جدیدی امروز مبنی بر بروز سیلاب و طغیان رودخانه‌ها و نیز وقوع رعد و برق صادر شد.

وی افزود: رگبار باران و رعد و برق در نقاط مستعد وقوع تگرگ نیز دور از انتظار نیست و وزش تند باد لحظه‌ای نیز برای استان پیش بینی شده است.

کارشناس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها، خسارت به سازه‌های موقت در اثر تند باد و گردو خاک نیز برای استان تا روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی از شهروندان خواست تا از تردد در حاشیه رودخانه ها، ارتفاعات و کوهنوردی خودداری و در راستای کاهش خسارت‌ها به توصیه کارشناسان کشاورزی نیز توجه کنند.

آذربایجان‌غربی از اواخر هفته گذشته شاهد بارش باران و تند باد‌های لحظه‌ای بود این بارش‌های رگباری در اغلب مناطق استان به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • مساله حجاب، دستور الهی است
  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی دلال پتروشیمی در فارس
  • سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود