Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامبیز رنجبر روز چهارشنبه در مجمع عادی سالیانه هیات تنیس استان اصفهان در سرای ورزشکاران این شهر افزود: تقویم‌های ورزشی در راستای برنامه ریزی و هماهنگی‌ها بسیار سودمند است و امور را تسهیل می بخشد و در کنار آن ارزیابی هیات‌ها بهتر انجام خواهد شد.

وی بر لزوم جذب حامیان مالی با تلاش بیشتر استان‌ها تاکید و تصریح کرد: در شرایط فعلی اقتصادی کشورمان باید به سمت جذب حمایت بخش خصوصی و فعالان اقتصادی پیش رویم و هیات‌های این موضوع را بطور جدی در دستور کار قرار دهند تا در ادامه بتوانند فعالیت‌های خود را بیشتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس فدراسیون اضافه کرد: این حمایت‌ها جدا از حمایت‌های غیرمادی، نظیر کمک به برگزاری مسابقات و همایش است و باید بطور مستقیم در چرخه ورزش وارد شود.

رنجبر با اشاره به هزینه‌های زیاد رشته ورزشی تنیس خاطرنشان کرد:  بسیاری از ورزشکاران برای حضور در مسابقات کشورهای دیگر مانند رقابت‌های آسیایی از جیب خود هزینه می‌کنند، لذا برنامه‌ریزی برای حمایت از آنان با جذب مشارکت های فعالان اقتصادی ضروری و لازم است.

وی به برنامه فدراسیون برای منطقه بندی استان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: برمبنای این دسته بندی، برنامه‌ها بطور مشخص ابلاغ می‌شود و خروجی و نتیجه این اقدام را تا پایان سال ۹۹ لازم داریم.

رییس فدراسیون تنیس تاکید کرد: انتظار داریم هیات استان اصفهان جلسات تخصصی با پیشکسوتان و بزرگترهای این رشته برگزار کند و مباحث فنی در این منطقه بهبود یابد.

رییس هیات تنیس اصفهان در این مجمع گفت: ارتقای سطح داوری و مربیگری در استان در دستور کار است و قصد داریم تعداد میزبانی‌ها در اصفهان را افزایش دهیم.

فرهاد رحیمی با اشاره به اهمیت همگانی کردن رشته ورزشی تنیس اظهارداشت: این هیات در یک سال اخیر چند مورد برنامه در نقاط شلوغ شهر برگزار کرد تا خانواده‌ها و فرزندان بیشتر با تنیس آشنا شوند و نفراتی که علاقه‌مند و مستعد هستند جذب شوند.

وی افزود: این برنامه هیات برای سال آینده نیز  تداوم خواهد یافت تا شاهد حضور مستمر تنیس اصفهان در بین برترین استان‌ها باشیم.

مجمع عادی سالیانه هیات تنیس استان اصفهان با حضور نایب رییس فدراسیون، مدیرکل و مسوولان ورزش و جوانان و اعضای هیات استان روز چهارشنبه در سرای ورزشکاران برگزار شد.

اعضای این مجمع در پایان ارایه گزارش‌ها، به عملکرد هیات در یک سال اخیر رای مثبت دادند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا ارتقای سطح بخش خصوصی پیشکسوتان تقویم ورزش و جوانان انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نایب رییس فدراسیون استان اصفهان هیات تنیس استان ها هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند