Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن فـراخـوان و دعـوت عمـومـی شـورای هماهنـگی تبلیـغات اسـلامـی به مناسبت مراسم میهمانی لاله ها به شرح زیر است:

«بـسم الله الـرحمـن الـرحیـم»

پنـج شـنـبه ، هفدهـم بـهمن مـاه هـمزمان با ششمیـن روز و نخستین پنج‌شنبه از ایــام الله دهۀ مبارک فـجـــــر چهـل و یـکمیـن ســالگـرد پـیـروزی شـکوهـمنـد و غـرورآفـریـن انــقلاب اســلامـی که به عنـوان «مـعنـویــت، ایثــار و شـهـادت» نامگذاری شده است، در مراسمی با عنـوان «میهمـانـی لالـه‌هـا» در بیش از ۱۹هزار گلزار شهداء انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس  در سراسر کشور  و مزار شهدای گلگون‌کفن عطرافشانی ، گلباران و شـسـتشـو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهـل و یکـمیـن سـالگـرد پیـروزی شکـوهمنـد و غرورآفرین انقلاب اسلامی و انفجار نور و اولین پنج شنبه از ایام‌الله دهه مبارک فجر ، به پاس جانفشانی‌های شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران انقلاب اسلامی و مدافعین حرم و خانواده‌های معظم و صبور آنان گرد هم می آیییم و در ویژه مراسم  میهمانی لاله‌ها  که در بیش از ۱۹هزار گلزار شهدا در تمامی شهرها ، شهرستان‌ها‌ و روستاهای سراسر کشور برگزار می‌شود، حضور می یابیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت شهیدپرور و بزرگ ایران اسلامی در سراسر کشور پهناور ایران و از تمامی آحاد مردم مؤمن و وفادار و انقلابی ، دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم میهمانی لاله ها، ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین تربت پاک مدافعین حرم ، بار دیگر با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.

این مراسم از ساعت  ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه سال جاری در بیش از ۱۹ هزار گلزار شهدای کشور به صورت همزمان در گلزار شهدای کرمان و به صورت ویژه  بر سر مزار سردار دل ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در گلزار شهدای بهشت زهرا «سلام الله علیها» و سالن دعای ندبه و در آرامگاه شهدای ارامنه (خیابان خاوران بعد از میدان بسیج، جاده امام رضا (علیه السلام) روبروی خاورشهر) به عنوان نماد گلزار شهدای پیروان ادیان توحیدی ویژه گرامیداشت شهدای اقلیت‌های دینی و ادیان الهی به منظور زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی، گرامیداشت نام و راه روشن شهدا و ادای احترام و تجلیل از مقام شامخ و رفیع آنان برگزار شده و با حضور معنوی و گستردۀ خانواده های معظم و معزز شهدا ، جانبازان ،آزادگان ، رزمندگان ، ایثارگران انقلاب اسلامی و مدافع حرم و مردم شریف و مؤمن و جوانان برومند ایران اسلامی و در پایان مراسم توسط آحاد و اقشار مختلف مردم  و بالگردهای نیروهای مسلح ، مزار این شهیدان گلباران خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گلـزار شـهدا انقلاب اسلامی میهمانی لاله ها ایران اسلامی گلزار شهدای گلزار شهدا سراسر کشور پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور

پس از سال‌ها انتظار پیکر‌های مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهر‌ها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشر‌های مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • شهید عبدالرضا موسوی؛ از رتبه اول کنکور پزشکی تا شهادت برای فتح خرمشهر/ شهیدی که محل دفنش را مشخص کرده بود
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور