Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: برای سهولت تردد دانشجویان غیرایرانی،برای نخستین بار وایزی تحصیلی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر صادر شد. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

منصور زرانژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: دانشگاه خرمشهر یکی از دانشگاه‌هایی است که بواسطه همجواری با کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌تواند نقش مهمی در جذب دانشجو و دیپلماسی آموزشی ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه ظرفیت‌های بالای خرمشهر و آبادان و از سوی دیگر تاکید وزارت علوم بر جذب دانشجوی خارجی، در یکسال گذشته جذب دانشجوی خارجی، طراحی سایت چند زبانه برای دانشگاه و ایجاد موسسه آموزش زبان فارسی در اولویت قرار گرفت.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ادامه داد: با کسب مجوزهای لازم از وزارت علوم، واحد بین الملل دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر پس از سال‌ها مجدد راه اندازی شد. برای همین منظور چندین قرارداد آموزشی مشترک با دانشگاه های مطرح کشور منعقد شد.

تدوین سند جامع "مقابله با تعارض منافع" با همکاری جهاد دانشگاهیدانشگاه‌های گلستان در موضوع احیای خلیج گرگان ورود کنندطهرانچی در اصفهان: تولید بذر هیبریدی را در دانشگاه آزاد آغاز می‌کنیم

وی گفت: با هماهنگی و همکاری دفتر مدیر کل محترم امور دانشجویان غیر ایرانی وزارت علوم برای نخستین بار ویزا تحصیلی برای دانشجویان غیرایرانی صادر شد و دانشجویان می‌توانند به راحتی برای تحصیل به کشور وارد شوند.

زرانژاد در پایان درباره برنامه های آموزشی دانشجویان غیرایرانی اظهار داشت: دوره های آموزشی این دانشجویان تفاوتی با سایر دانشجویان ندارد. کلاس‌های آموزشی دانشجویان غیر ایرانی نیز همزمان با شروع نیم سال دوم آغاز می شود.

انتهای پیام/341/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این مراسم با بیان اینکه جشنواره آموزشی شهید مطهری به منظور تجلیل و تکریم اساتید عرصه آموزش پزشکی و برای شناسایی و معرفی فرآیند‌های آموزشی مطلوب کشوری، دانشگاهی و همچنین نوآوری، ابداع و معرفی فرایند‌های جدید در حیطه ­های روش­­‌ها و تکنیک‌های آموزشی، سنجش، ارزشیابی و اثربخشی آموزشی، مرجعیت، رهبری و مدیریت آموزشی، مشاوره و راهنمایی، فعالیت­‌های فرهنگی و امور تربیتی و اجتماعی، قوانین، مقررات و ساختار‌های آموزشی، محصولات آموزشی به منظور ارتقاء آموزش پزشکی برگزار می­ شود گفت:هدف ما همواره در آمیختن علم و اخلاق است تا تربیت نیروی متخصص و متعهد محقق شود و در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام استاد مطهری از اساتید دانشگاه قدردانی کردیم.

دکتر نقی پور با اشاره به رعایت انصاف، تواضع، نظم، احترام به دانشجویان و مدارا با آنها و رعایت خلوص نیت از جمله معیار‌های است که استاد شهید مرتضی مطهری برای معلمان نمونه بیان کرده است افزود:از طرفی هم اگر بخواهیم در علوم مختلف پیشرفت کنیم حتما باید رعایت شان و منزلت معلمان را بکنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد