Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - بعد از تغییر مدیر برنامه های لروی سانه، فعلا مذاکرات انتقال او به بایرن مونیخ متوقف شده است. چون از نظر قانونی در چنین شرایطی بازیکن تا سه ماه نمی تواند با باشگاهی دیگر مذاکره کند. سانه با شرکت لیان اسپورتس همکاری می کند و آنها از تاریخ 1 آوریل رسما می توانند از طرف این بازیکن با باشگاه های دیگر مذاکره کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش کریستین فالک خبرنگار بیلد، این تغییر چندان برای مدیران بایرن مونیخ خوشایند نبوده ولی آنها نگران نیستند. سانه به آنها اطلاع داده که همچنان می خواهد به بایرن بپیوندد. او می تواند بازی زیر نظر هانسی فلیک را تصور کند و فقط نکات مهم برای این وینگر آلمانی، میزان دستمزد و آماده کردن ترکیبی است که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد. از سوی دیگر، منچسترسیتی هم کم کم به این نتیجه می رسد که سانه قراردادش را تمدید نخواهد کرد. گواردیولا به مدیران تیم پیشنهاد کرده این بازیکن را با کینگزلی کومان معاوضه کنند ولی بایرن اصلا از این پیشنهاد استقبال نمی کند. به نظر می رسد سیتی برای موافقت با پیشنهاد بایرن 95 میلیون یورو طلب خواهد کرد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم

اکانت رسمی باشگاه بایرن مونیخ با انتشار ویدیویی، به معرفی پیراهن اصلی این تیم در فصل بعد پرداخت.

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • توافقی را که به آتش بس فراگیر منجر نشود، امضا نخواهیم کرد
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل هری کین به اشتوتگارت از روی نقطه پنالتی (اشتوتگارت 1-1 بایرن مونیخ)
  • گل لئونیداس استرجو به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 1-0 بایرن مونیخ)
  • اعلام ترکیب بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند