Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@02:27:19 GMT

آقای گل لیگ برتر در بیمارستان

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۷۸۶۸

آقای گل لیگ برتر در بیمارستان

یک روز پس از جدایی دراگان اسکوچیچ از صنعت نفت با عیسی آل کثیر، آقای گل فعلی لیگ برتر به صحبت پرداختیم. حرف هایی کاملا رک و بی‌پرده از شش ماه مشکلات او و برزیلی‌های جنوب ایران.

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره جدایی دراگان اسکوچیچ، وضعیت خود و حواشی به وجود آمده حول تیمش صنعت نفت صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسکوچیچ تیم را تمرین داد و جدا شد

 روز گذشته اسکوچیچ با ما تمرین کرد و سپس از مجموعه جدا شد اما ماجرا از بین دو نیمه دیدار با نفت مسجدسلیمان آغاز شد که با ما خداحافظی کرد و گفت این آخرین بازی من است که البته پس از آن کار به دیدار با پرسپولیس کشید و ایشان روز گذشته جدا شد. قطعا تیم ما از این جدایی ضرر خواهد کرد، روند خوبی با ایشان داشتیم، خدا کند که تیم ما دست نخورد و راهمان را بتوانیم ادامه بدهیم.

 

بین من و اسکوچیچ سو تفاهم بود

 قطعا  مسائل و مشکلات در هر خانواده‌ای به وجود می‌آید، سوتفاهم بین من و آقای اسکوچیچ بود که حل شد، خدارا شکر نتایج ما پس از آن عالی بود اما برعکس نتایج، هیچ امکاناتی نداشتیم و قول‌هایی که دادند تا این لحظه عملی نشده است. من چیزهای زیادی از آقای اسکوچیچ یادگرفتم، از ایشان تشکر میکنم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

 

 


تاکتیک‌های آقای اسکوچیچ به موفقیت من کمک کرد

تاکتیک‌هایی که آقای اسکوچیچ پیاده می‌کرد خیلی به روند موفقیت من در نیم‌فصل کمک کرد،  تاکتیک‌هایی که ما می‌دانستیم اما تیم‌های حریف نمی‌دانستند و خداراشکر همه آنها موفقیت آمیز بود. به هر بازیکن وظایفی می‌داد که اگر کسی آن را انجام می‌داد قطعا در پستش موفق بود با آن تاکتیک ها می‌توانستیم گل بزنیم و گل‌نخوریم اما در نهایت ایشان تصمیم گرفت که ادامه ندهد.

 

شش ماه بدترین روزها را گذراندیم

مشکلات ما را که همه ‌می‌دانند ، بعد از شش ماه دریافتی داشتیم، شاید من در چند ثانیه این جمله را بگویم اما برای ما در این شش ماه هر ثانیه و هر دقیقه خیلی سخت گذشت. ما شغل دیگری نداشتیم که بخواهیم درآمدزایی کنیم، تمام هنر ما همین فوتبال است که با بی امکاناتی، بی‌پولی توانستیم نتایج درخشانی بگیریم. بازی‌های زیادی را بردیم اما هیچ چیز ندیدیم. این ماجرا باعث شد که خیلی اذیت بشویم و واقعا به ما سخت گذشت که این مشکلات تمام شدنی نیست.

 

خانه لاکچری و ماشین آخرین مدل نداریم

بعضی فکر می‌کنند که فوتبالیست‌ها سه چهار خانه لاکچری و چند ماشین آخرین مدل دارند که اصلا اینچنین نیست. اغلب ما بازیکنان خانواده‌های پرجمعیتی داریم ضمن آنکه علاوه بر آن من باید به بدنم برسم، تغذیه و خیلی مسائل دیگر است که باید انجام بدهیم تا بتوانم روی فرم باشم. درآمد آنچنانی نداریم مثلا ما 30درصد پول گرفتیم که کلی از آنرا مالیات، سازمان لیگ، خرج خانواده و دیگر مسائل هستند که به خود اختصاص می دهند، شاید در بعضی اوقات از آدم‌های معمولی هم درآمد مالی کمتری داشته باشیم.

 

دوست نداشتم جای علیپور باشم

آل کثیر در پاسخ به سوالی درباره موقعیت‌هایی که علیپور در دیدار با صنعت نفت از دست داد، نیز این چنین گفت: هیچگاه دوست نداشتم در آن صحنه‌ها جای علیپور باشم، البته فوتبال است و گاهی پیش می‌آید که توپهایتان وارد دروازه نمی‌شود که دلایل مختلفی دارد و نمی‌توان به دلیل آن چند صحنه بگوییم که علیپور اینگونه یا آنگونه است.

 

مگر می‌شود دوست نداشته باشم آقای گل شوم؟

مگر ممکن است من یا شخصی دیگر دوست نداشته باشیم گل‌های بیشتری بزنیم؟ مگر من بدم می‌آید آقای گل شوم؟ اما این موضوع به خیلی چیزها بستگی دارد، بازیکن باید از نظر ذهنی آمادگی داشته باشد، از قبل تفکر درستی داشته باشد و در زندگی شخصی‌اش نیز خیلی چیزها را رعایت کند. باز هم می‌گویم اینجا ما خیلی مشکلات داریم، کسی به داد ما نرسیده و تنها 30درصد دریافتی داشته‌ایم، اینها و خیلی مسائل دیگر باعث عدم تمرکز یک فوتبالیست می‌شود. امیدوارم مسائلی که نیم‌فصل نخست بوده دیگر تکرار نشود و بتوانیم نتایجی که در نیم‌فصل نخست گرفتیم را تکرار کنیم.

 

در این مدت به خاطر فشار عصبی چهار بار به بیمارستان رفتم

من اگر مدیر صنعت نفت آبادان بودم همین تصمیمی که آقای عیسی زاده گرفت را می‌گرفتم و نمی‌گذاشتم آل کثیر از تیمم برود اما امکانات را برایش آماده نمی‌کردم، آل کثیر 6 ماه پول نگرفت و قطعا مشکلات زیادی برایش پیش می‌آید. من در این مدت 4 بار بخاطر فشارهای عصبی به بیمارستان رفتم، من ساعت 1 نصف شب دوروز قبل به همین دلیل بیمارستان رفتم. من مدام بعد از بازی با پرسپولیس به این فکر ‌می‌کنم که چرا بعضی خود را جای خدا می‌گذارند و من یا دیگری را قضاوت می‌کنند. در شش ماهی که پول نگرفتیم کسی نیامد بگوید شما چه مشکلی دارید؟ اصلا چگونه زندگی می‌کنید؟ هیچ مدیری نیامد حتی صحبت بکند، به ما بگوید اگر این بازی را بردید مثلا هزار تومان پاداش می‌دهیم. ما هم نیاز به حمایت و هم نیاز به احترام داریم.

 

چهار روز اعتصاب و سه روز بازی می کردیم

سال اولی که من به لیگ برتر آمدم برای پیکان به میدان رفتم اما این تیم نتوانست در لیگ بماند و متاسفانه تدابیر دفاعی این تیم جواب نداد و به لیگ یک سقوط کرد. به هرحال من هم جوان بودم و از نظر روحی نتوانستم خودم را جمع و جور کنم و به همین دلیل به لیگ یک رفتم. آقای گل شدم و دوباره به لیگ برتر بازگشتم و این بار با پیراهن تیم نفت تهران در بازی ها حضور داشتم که متاسفانه این تیم هم با مشکلات مالی بسیاری همراه بود و چهار روز اعصاب می کردیم، سه روز تمرین می کردیم و به همین ترتیب در لیگ به میدان رفتیم و این هم باعث می شود تا هیچ کدام از بازیکنان تمرکز نداشته باشند و قطعا بازی های خوبی به نمایش نمی گذارند.

 

همه ایران دیدند چه بلایی سر نفت آمد

سال دوم و سال سوم هم به همین ترتیب گذشت اما دیگر عادت کرده بودیم که خودمان را به گونه ای جمع و جور کنیم. این مشکلات چیزهاییست که نه برای هرفوتبالیستی بلکه برای هر ورزشکاری مانند سم است چرا نه تمرکز دارد، نه خواب و خوراک درست دارد و ... و همه مردم ایران هم دیده بودند که چه بلایی بر سر تیم نفت و بازیکنانش آمد.

 

در ایران فقط سه چهار باشگاه شرایط ایده آل دارند

متاسفانه هیچ وقت در دورانی که بازی می کنم سال نرمالی نداشتم. سالی که من خوب بودم باشگاه دچار مشکلات مالی شدید بود و حاشیه های زیادی به وجود آمد و در نهایت هیچ وقت شرایط نگذاشت تا با خیال راحت و با تمرکز کامل در بازی های لیگ برتر حضور پیدا کنم. متاسفانه در ایران شاید سه چهار باشگاه باشند که اوضاع مالی مناسبی دارند و می توانند به درستی تیم داری کنند در بقیه تیم ها بازیکنان باید به مشکلات مالی و ... فکر کنند و قطعا نمی توانند در بهترین فرم خود بازی کنند. شاید اگر این ها درست بود و این مشکلات یقه من را نمی گرفت می توانستم خیلی بهتر از الان باشم و خیلی زودتر از این ها خودم را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کنم.

 

 

 

آن موقع بی غیرت نبودیم و الان بی غیرت شدیم؟

حالا در تیم فعلی هم می بینیم مشکلاتی به وجود آمده که تمرکز را از بازیکنان گرفته است. متاسفانه بعد از بازی اخیر هم دیدیم برخی از هواداران حرف هایی زدند که اصلا درست نیست. خواهش می کنم بازیکنان تیم را وقتی از مشکلات نمی دانند قضاوت نکنند. ما همین الان مشکلات مالی داریم و سرمربی مان رفته و همه اینها مشکلات زیادی برای بازیکنان تیم ایجاد می کند و هواداران هم نه این ها را می بینند و نه می دانند. ما تراکتورسازی که در صدر بود را در آبادان بردیم، سپاهان را با همه بازیکنانش در آبادان بردیم، رتبه بسیار خوبی پس از پایان نیم فصل به دست آوردیم آن موقع بی غیرت نبودیم الان بی غیرت شدیم؟ به هرحال مشکلاتی به وجود می آید که تیم را از هدف اصلی خود دور می کند که متاسفانه هواداران آن ها را نمی بینند.

 

هواداران نمی دانند چه مشکلاتی وجود دارد؟

البته این را هم بگویم که شاید خیلی از هواداران ندانند چه مشکلاتی در تیم وجود دارد و به همین دلیل درست قضاوت نمی کنند به همین خاطر این ها را می گوییم که آنها هم بدانند. بدانند بازیکنی که شب قبل از بازی نمی تواند به هتل برود و در خوابگاه می ماند چه مشکلاتی برایش به وجود می آید. بدانند اگر امکانات نباشد بازیکن نمی تواند تمرکز لازم را داشته باشد. یک نفر نیامد قبل از بازی مهمی مانند بازی با پرسپولیس بیاید به ما بگوید که مثلا اینقدر به شما پاداش می دهیم. به هرحال بازیکنان یک تیم هم انسان هستند و نیاز به مهربانی دارند.

 

کدام تک به تک را خراب کردم؟

من 10 تا تک به تک خراب نکردم که یک هواداران می آید برای من کامنت می گذارد و به من فحش می دهد. اصلا به چه دلیل فحش می دهید؟ مگر شما خدا هستید که ندانسته قضاوت می کنید؟ کدام موقعیت خوب، کدام تک به تک، کدام گل خالی را من گل نزدم که اینگونه می گویید؟ حالا در این زمین خراب ممکن است دو تا توپ لو داده باشم باید این همه فحش بخورم؟

 

عیسی آل کثیر صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عیسی آل کثیر صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان بیمارستان رفتم وجود می آید آقای اسکوچیچ همین دلیل عیسی آل کثیر مشکلات مالی وجود آمد چه مشکلاتی مشکلات ما تاکتیک ها لیگ برتر تک به تک سه چهار بازی ها نیم فصل بی غیرت آقای گل شش ماه جدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۷۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی نساجی 1-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)

دو گل اوستون اورونوف در مقابل تک گل امیر محمد هوشمند پرسپولیس را با 3 امتیاز کامل از مازندران راهی تهران کرد.

دانلود (42.1MB)

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • خلاصه بازی استقلال ۲-۱ ذوب آهن (لیگ برتر ایران - ۲۰۲۳/۲۴)
  • برنامه بازی‌های هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال
  • خلاصه بازی نساجی 1-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر + ساعت پخش
  • خلاصه بازی گل گهر و شمس آذر در لیگ برتر ایران
  • گل های بازی لیورپول 4-2 تاتنهام (لیک برتر انگلیس 2023/24)
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!