Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@21:58:37 GMT

تصادفی که بینایی مرد لهستانی را باز گرداند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۸۵۰۸

تصادفی که بینایی مرد لهستانی را باز گرداند

یک مرد لهستانی بعد از 20 سال نابینایی بر اثر یک تصادف بینایی‌اش را بازیافت.

چشم راست جانیوس گورای که از 20 سال نابینا شده بود بعد از تصادف شدید با یک خودرو بینایی خود را بازیافت.

این مرد لهستانی درگفت‌وگو با شبکه خبری «پولسات نیوز» گفت: از 20 سال پیش بینایی چشم راستم را به دلیل مشکلاتی در شبکیه تقریباً از دست داده و تنها با آن قادر به تشخیص روشنایی از تاریکی بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته این مرد 2 هفته بعد از تصادف شدیدی که با یک خودرو داشت، که بر اثر آن روی کاپوت خودرو افتاده و سرش به شدت به شیشه آن برخورد کرد، به زمین افتاد و به تدریج بینایی چشمش را بازیافت به نحوی که امروز بینایی‌اش بسیار عالی است.

مسئولان بیمارستان هم تاکید کردند با توجه به اینکه او از چشم راستش نابینا بود پزشکان توجه زیادی به مداوای آن نداشتند، بلکه بیشتر روی شکستگی‌هایش متمرکز بودند اما بعد از آنکه از بیمارستان مرخص شد هدیه اضافی و پیش‌بینی‌نشده‌ای هم دریافت کرده و بینایی‌اش را بازیافت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرد لهستانی بینایی اش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد شهبازی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال که در مجتمع خدمات پیشگیری سلامت زندگی ماهان تحت نظارت این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: این طرح به‌منظور افزایش آگاهی عمومی در خصوص بیماری‌های چشمی دوران کودکی اجرا می‌شود.

وی پیشگیری از اختلالات و معلولیت بینایی را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح کودکان ۳ تا ۶ ساله، پس از معاینه اگر مشکوک تشخیص داده شوند، به‌صورت رایگان به اپتومتریست ارجاع داده می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اضافه کرد: در ادامه اگر نیاز به عینک و یا جراحی داشته باشند، توسط سازمان بهزیستی ۷۰ درصد از هزینه درمان آنها پرداخت خواهد شد.

شهبازی خاطر نشان کرد: والدین می‌توانند برای مراجعه به مرکز خدمات پیشگیری سلامت زندگی ماهان و استفاده از این طرح، به آدرس کرمانشاه- چهار راه سنگر در ساعات اداری مراجعه کنند.

کد خبر 6092791

دیگر خبرها

  • پادشاهی در تهران که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • پادشاهی که دستورات عجیب صادر می کرد | گفت و گو با پادشاه عجیب را از دست ندهید
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • طرح «نور» آرامش را به خانواده‌ها برمی‌گرداند
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان