Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا پور شمسی روز چهارشنبه در  کنگره شهدای دانشجو و بزرگداشت سردار شهید«محمدعلی الله دادی» در دانشگاه یزد  افزود: بررسی مسائل و مطالبات و پیگیری راهمکار مناسب برای خدمت به کشور و مردم به خصوص دانشگاهیان یک ضرورت است .

وی با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان از ابتدا تاکنون سعی دارند مبنای دینی و انقلابی ملت ایران را تغییر و فرهنگ غربی را در جامعه اسلامی ترویج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه یزد ، استقلال در حوزه‌های مختلف را یکی از مهمترین دستاورد انقلاب  ذکر کرد و لبیان داشت: همدلی به همراه ولایت مداری تنها راه توسعه همه جانبه کشور و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

پورشمسی ، استفاده نکردن از ظرفیت‌های موجود را از چالش‌های مدیریت دانست و تأکید کرد:‌ ایران اسلامی به واسطه برخورداری از روحیه جهادی ملت می‌تواند به قدرت اقتصادی منطقه تبدیل شود.

همچنین رییس بسیج اساتید استان یزد با تیریک  یوم الله دهه فجر گفت:  پاسداری از خون شهدا مهمترین رسالت مسئولان، جامعه دانشگاهی و دانشجویی است.

حسین ابویی ،  تبیین اهداف انقلاب اسلامی بین نسل جوان را از جمله اقدامات موثر برای تقویت وحدت و همدلی داخلی دانست و افزود: به نظر می‌رسد برگزاری این چنین رویدادهایی نقش مهمی در انتقال ارزش‌های انقلاب به جوانان ایفا می‌کند.

وی با اشاره به خدمات گسترده سردار شهید «محمدعلی الله‌دادی» به عنوان فرمانده سپاه الغدیر، گفت:‌ مرکز پژوهش‌های راهبردی بسیج اساتید استان یزد از جمله دستاوردهای این مجاهد بزرگ در زمان خدمتش بود.

سردار «محمدعلی الله دادی» ۲۸ دی‌ماه ۱۳۹۳ در حین بازدید از منطقه «قنیطره» سوریه مورد حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی قرار گرفت که بر اثر این جنایت این سردار دلاور همراه با تعدادی از اعضای حزب الله به شهادت‌ رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا آموزش عالی انقلاب ایران اسلامی دهه فجر یزد انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی محمدعلی الله دادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیشرفت ایران در قدرت دفاعی و بازدارندگی، گفت: از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار سیدقاسم قریشی امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان بسیج استان چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی، اظهار داشت: پاسداران در رسالت پاسداری خود پیمانی با خدا بستند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی با بیان اینکه الگوی ما در انقلاب اسلامی و پاسداری، حضرت اباعبدالله(ع) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) است، عنوان کرد: برای همین است که پاسداری از انقلاب و اسلام، مقدس است.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله قدرت دفاعی و بازدارندگی، پزشکی، علم و فناوری، پیشرفت بسیاری داشته است، گفت: به خاطر توان دفاعی مادی و معنوی به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح ایران باید افتخار کرد.

وی ادامه داد: در توان دفاعی و تسلیحات نظامی، از وابستگی مطلقی که قبل انقلاب وجود داشت اکنون به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

قریشی خاطرنشان کرد: اعتقاد و معنویت عامل مهمی در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • تعامل رسانه‌ها با اندیشکده‌ها باید تقویت شود/ سیاست پژوهی، نوک پیکان پژوهش است
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است