Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@23:02:35 GMT

دلیل مخالفت مجیدی با طرح پیراهن ویژه دربی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۸۹۱۲

طی روزهای گذشته اسپانسر البسه تیم استقلال اصرار داشت که آبی‌پوشان برای دربی همانند پرسپولیسی‌ها لباسی متفاوت را به تن کرده و با سیمای جدید در دربی 91 حاضر شوند اما فرهاد مجیدی با این موضوع مخالف بود.

اخبار ورزشی- سرمربی تیم استقلال در طول یکی دو هفته اخیر چندین بار با این خواسته مخالفت کرد زیرا اعتقاد داشت دلیلی ندارد که برای بازی دربی پیراهنی مجزا تهیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجیدی که این تصمیم را فنی می‌دید معتقد بود نباید برای بازیکنانش مسابقه دربی و دیگر بازی‌ها تفاوتی داشته باشد و این کار خود به خود ایجاد حساسیت خواهد کرد و به همین دلیل با درخواست اسپانسر البسه استقلال برای این مسابقه مخالفت کرد اما امروز اتفاقی رخ داد که شاید آبی‌پوشان فردا با لباسی جدید و متفاوت نسبت به بازی‌های گذشته وارد زمین شوند. 

ظاهراً مسئولان اسپانسر استقلال اعلام کرده‌اند که برای دیدار فردا تنها یک دست از لباس‌های بازی‌های قبل این تیم را در اختیار دارند و از آنجا که تیم‌ها در هر بازی دو دست لباس با خود به ورزشگاه می‌برند شاید آبی‌پوشان فردا مجبور شوند با لباسی که اسپانسر برای دربی نود و یک تهیه کرده به زمین بروند.

با این شرایط مجیدی باز هم با این موضوع مخالف است اما شاید در نهایت خبری که اسپانسر استقلال به باشگاه اعلام کرده باعث شود تا آبی‌پوشان با سیمایی جدید نسبت به بازی اخیر مقابل نفت مسجدسلیمان در دربی نود و یک وارد زمین شوند.

لازم به ذکر است که پرسپولیسی‌ها ساعتی پیش از طرح پیراهن این تیم برای دربی نود و یک رونمایی کردند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال از ساعت 15:30دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال دربی فرهاد مجیدی دربی استقلال پرسپولیس فرهاد مجيدی اسپانسر دربی نود و یک برای دربی آبی پوشان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد

بازیکن کلیدی تیم استقلال ممکن است بازی حساس مقابل قرمزهای اهواز را از دست بدهد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر، میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد؛ مهرداد محمدی بازیکن کلیدی آبی‌های تهران که تاکنون 6 گل برای این تیم به ثمر رسانده در حال حاضر 3 کارته است و در صورت دریافت کارت زرد در بازی فردا، بازی با فولاد در هفته بیست و هفتم را از دست خواهد داد.

شاگردان نکونام فردا (دوشنبه 17 اردیبهشت) از ساعت 19 به مصاف ذوب آهن می‌روند و سپس درچارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر، روز دوشنبه 24 اردیبهشت به مصاف فولاد خوزستان می‌روند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • مربی خارجی تیم ملی میهمان ویژه بازی سپاهان - استقلال خوزستان
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • سرمربی استقلال خوزستان: با نظرات ویسی موافقم
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد