Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:10:54 GMT

دانشجوی علمی کاربردی باید بتواند یک کار آفرین باشد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۸۹۳۷

دانشجوی علمی کاربردی باید بتواند یک کار آفرین باشد

ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی گفت: هر دانشجوی دانشگاه علمی کاربردی باید بتواند کار آفرین بوده و برای جامعه  خود موثر باشد.

فرزان قالیچی روز چهارشنبه در آیین اختتامیه رویداد شتاب نخودچی ضمن تبریک ایا دهه فجر ، اظهار کرد: باید اعتراف کنیم که با انقلاب اسلامی تحول عظیمی در تمامی عرصه های کشور ایجاد کرده است ولی  متاسفانه برخی می خواهند این پیروزی را به حاشیه ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم افزایش امید در بین جوانان جامعه تاکید کرد و گفت: باید با ارزش دهی به جوانان، راه را برای جوانان کار آفرین آماده کرد چرا که این عزیزان ادامه دهنده راه انقلاب هستند.

وی افزود: باید حقایق علمی زمان طاغوت و بعد از انقلاب را به صورت شفاف با جوانان در میان بگذاریم تا از مزایا امید و انگیزه گرفته و از نقصان ها عبرت بگیریم.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی  ادامه داد: عدم وابستگی، رهبری حکیمانه و سرعت انقلاب اسلامی نسبت دیگر انقلاب ها از ویژگی های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ویژگی های انقلاب اسلامی  در تمامی عرصه های علمی، اقتصادی، صنعتی وغیره مشهود بوده و توانستیم افتخارات زیادی را به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه باید اهداف امام(ره) را از انقلاب اسلامی باخوانی کنیم، خاطرنشان کرد: امروز نباید از انقلاب سهم خواهی کنیم و باید بدانیم که میزان رای مردم است؛ با انتخاب نمایندگان شایسته و تصمیم گیری های دقیق می توانیم ایرانی امیدوار داشته باشیم.

قالیچی با اشاره به اقدامات دانشگاه علمی کاربردی در عرصه های مهم علمی، یاد آور شد: اقدامات زیادی در این دانشگاه در زمینه پژوهش های علمی انجام دادیم و بهود می بالیم که در مسیر اهداف انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکردیم.

وی ادامه داد:جای تاسف دارد که امروزه دانشجویان فارغ التحصیل انگیزه ای ندارند  و این مهم را مسئولین باید با ایجاد امید تامین کنند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت شهرستان ممقان در زمینه تولید و فراوری انواع نخودچی در استان، افزود: این رویداد استارت آپی جهت بهره مندی از توان علمی دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان در استان برگزار می شود که نتایج بسیار خوبی داشته که با حمایت مسئولین ارشد استانی قطعا در مرحله بعدی با پیشرفت همراه خواهد بود.

دریافت  ۴۹ ایده در رویداد شتاب نخودچی

به گزارش ایسنا همچنین در ادامه یوز باشی معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی استان گفت: برنامه ریزی این رویداد از اول خرداد ماه آغاز شده و با انجام تورهای فناوری در شرکت های مختلف نشان دادیم که این دانشگاه،دانشگاه نسل سومی است.

وی افزود: در این استارت آپ ۴۹ ایده را دریافت کردیم از این تعداد ۴۶ ایده به مرحله داوری رسید و تنها سه  ایده پذیرفته شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه علمی کاربردی انقلاب اسلامی کار آفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جواد محمدی نوری دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نشست مشترک برخی اعضای ستاد انتخابات این حزب با برخی راه یافتگان به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ری شمیرانات اسلامشهر و پردیس ضمن تاکید بر تاثیر مشارکت مردم در انتخابات به عنوان یکی از ابزارهای اصلاح امور و تقویت هرگونه تصمیمات بر سر رفع مشکلات جامعه از تعیین ۱۶ کاندید مورد حمایت این حزب در انتخابات دور دوم حوزه تهران خبرداد.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی نامزدهای مورد نظراین تشکل را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- آقای علی طهرانی مقدم

۲- آقای پیمان فلسفی

۳- سرکارخانم سمیه گلپور

۴- آقای مهدی شریفیان

۵- آقای احمد نادری

۶- آقای غلامحسین رضوانی

۷- آقای علی اصغرپورمحمدی

۸- آقای سیدنظام الدین موسوی

۹- آقای مجتبی زارعی

۱۰- سرکار خانم فاطمه قاسمپور

۱۱- آقای علیرضا سلیمی

۱۲- آقای ابوالقاسم جراره

۱۳- آقای محمد سراج

۱۴- آقای مرتضی محمودی

۱۵- آقای حسن خجسته باقرزاده

۱۶- سرکار خانم سمیه رفیعی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902310

دیگر خبرها

  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است