Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@12:57:40 GMT

فیلم‌های جشنواره فجر در ایلام اکران می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۹۸۹۸۸

فیلم‌های جشنواره فجر در ایلام اکران می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از اکران فیلم‌های جشنواره فجر در ایلام خبرداد. ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، عمران خودآموز عصر امروز در جمع خبرنگاران ازآغاز اکران فیلم های جشنواره فجر در ایلام خبر و اظهار داشت: هم‌زمان با چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر و بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر منعقد شد، امسال درمجموع 14 فیلم از آثار راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ و نگاه نو، در سالن سینما فرهنگ ایلام اکران می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی زمان اکران این فیلم‌ها را از 15 لغایت 21 بهمن‌ماه عنوان کرد و افزود: فیلم‌ها هرروز در سه شانس اکران شده و هدف از برگزاری این برنامه ایجاد فضای اکران فیلم‌های فاخر ملی در استان‌ها و بهره‌مندی اقشار مختلف و علاقه‌مندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی است.

چهارمین روز جشنواره فیلم فجر با دوربین تسنیم/ شب انتقاد از مهاجرت برادران محمودی و تقابل پدر و پسر در "خروج" حاتمی‌کیا + فیلماکران رایگان فیلم‌های ویژه کودک و نوجوانان جشنواره فیلم فجر در زاهدانعلت عدم اکران «عامه‌پسند» در جشنواره فیلم فجر مشهد چه بود؟

وی اسامی فیلم‌های اختصاص‌یافته جهت اکران در ایلام را فیلم‌های خوب بد جلف 2: ارتش سری به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی، آن شب به کارگردانی کوروش آهاری، دشمنان به کارگردانی علی درخشنده، مغز استخوان به کارگردانی حمیدرضا قربانی، روز بلوا به کارگردانی بهروز شعیبی، من می‌ترسم به کارگردانی بهنام بهزادی، روز صفر به کارگردانی سعید ملکان، آتابای به کارگردانی نیکی کریمی، سه کام حبس به کارگردانی سامان سالور، لباس شخصی به کارگردانی امیرعباس ربیعی، قصیده گاو سفید به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها، تومان به کارگردانی مرتضی فرش‌باف، کشتارگاه به کارگردانی عباس امینی و دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد، عنوان کرد.

خودآموز اضافه کرد: تمامی این فیلم‌ها در سانس های 16، 18: 30 و 21 از سینما فرهنگ ایلام پخش‌شده و از عموم علاقه‌مندان به هنر سینما دعوت می‌شود تا هم‌زمان با سراسر کشور، در این رویداد مهم فرهنگی و هنری شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه همچون سال‌های گذشته، سیمرغ پروانه‌ها ویژه کودکان و نوجوانان، هرروز صبح برگزار می‌شود تأکید کرد: سانس ساعت 10 سینما فرهنگ به این فیلم‌ها اختصاص خواهد داشت و بر اساس اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره، فیلم‌های منطقه پروازممنوع، تو رنا 2، قطار آن شب، بیست‌وسه نفر و کاتی و ستاره اکران خواهند شد.

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به دبیری ابراهیم داروغه زاده از 12 تا 22 بهمن‌ماه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/891/ ع

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیلم های جشنواره فجر در ایلام جشنواره فیلم فجر اکران فیلم سینما فرهنگ فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۸۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مهکام که اسفند سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته ساخت و به تازگی پروانه نمایش آن را گرفته است. «عینک قرمز» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و جزئیات دقیقی از این فیلم منتشر نشده است.

در برخی خبر‌ها حامد بهداد به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، با این تاکید که «عینک قرمز» یکی از کمدی‌های تولیدی این روز‌های سینما است. مهکام پیش‌تر بجز «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز ساخته بود.

علاه براین فیلم، «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان نیز پروانه نمایش گرفته است تا فهرست کمدی‌های اماده اکران تکمیل‌تر شود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • میراث «پل آستر» در سینما
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها