Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار نقدی با زبان اینکه منحنی قدرت امریکا بعد از انقلاب ایران رو به افول است، گفت: آمریکا برای عقب راندن رقبای تجاری خود دست به جنگ میکروبی می زند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محمدرضا نقدی در همایش گام دوم انقلاب با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و مهندس ابومهدی و بزرگداشت یاد امام (ره) با بیان اینکه شهدا در غربت و تنهایی فداکاری کردند و حاکمیت دین را بر ما ارزانی داشتند، گفت: انقلاب اسلامی پدیده بی نظیر و شگفت انگیز است که نمونه دیگری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی با اقتدار ۴۱ سال مسیر حقیقت را باز نگه داشته و استمرار بخشیده است، افزود: انقلاب اسلامی بدون آنکه سرسوزنی از حقیقت عقب نشینی کند دشمن را شکست داده و عقب رانده است و امروز دوست و دشمن به این حرکت بی نظیر اذعان دارند.

 

سردار نقدی با اشاره به جنگ تحمیلی ادامه داد: در این جنگ سلاح، رسانه، اقتصاد، امنیت و پشتوانه های بین المللی در یک کفه بود و در کفه دیگری ملتی با دست خالی پیروز میدان شدند و تا ۴۰ سال پیش رفتند و بیانیه گام دوم را تجربه کردند.

 

وی با اشاره به فراز و فرودهای انقلاب اسلامی گفت: به امید واهی می آیند که حرکت مقاومت را کند کنند و فرمانده شجاع را به شهادت می رسانند اما به ۲ هفته نرسیده تمام جبهه های سوریه، یمن، عراق، لبنان همه رو به جلو حرکت می کنند، این چه پدیده ای است که هر اتفاقی رخ می دهد باز پیروزی رقم می خورد.

 

سردار نقدی با اشاره به شهادت ۷۲ تن در ۷ تیر اظهار کرد: هر نظامی پس از این حادثه کارش تمام بود اما تلخ ترین حوادث انقلاب را با سرعت بیشتری جلو می برد و هر چه حوادث تلخ تر سرعت پیشروی بیشتر است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به زوال دشمن و جبهه صهیونیستی در ۴۱ سال گفت: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل لبنان شکست می خورد. روزی اگر در بیروت کسی سخنرانی تندی می کرد چند ساعت بعد یک انفجار رخ می داد اما چرا اکنون خفه خان گرفتند، زیرا می دانند اگر دست از پا خطا کنند  مانند مرغی که دانه از زمین می چیند تمام تاسیسات و دستگاه‌های آنها یکی یکی برچیده می شود.


سردار نقدی با اشاره به بدهی ۲۳ هزار میلیاردی خارجی آمریکا گفت:  هر روز به مبلغ این بدهی افزوده می شود در حالی که این کشور از فروش نفت خود امتناع می کرد اما امروز به یک فروشنده نفت خام تبدیل شده و مجبور شده تا تصمیم خود در ۲۰۱۴ مبنی بر عدم فروش نفت را بشکند. آمریکا که ادعای عبور از دهه فراصنعتی داشت امروز به خام فروشی ۳ میلیون بشکه نفت رسیده است و ۲۰ درصد درآمد خود را از فروش زغال سنگ سبک کسب می کند یعنی ابرقدرت صنعتی زغال فروش شده است.

 

وی گفت: امروز شاهدیم که آمریکا برای عقب زدن رقیب تجاری خود دست به جنگ میکروبی می زند تا منافع خود را از دست ندهد. این کشور با اتمام هزینه ها و اتاق فکر خود در نهایت طرح معامله قرن را ارایه کرد که یک محصل دبیرستانی هم می داند که این طرح با شکست مواجه می شود و این امر را می توان مضحک ترین طرح آنها دانست.

 

وی تاکید کرد: منحنی قدرت آمریکا بعد از انقلاب اسلامی رو به افول است اما منحنی قدرت انقلاب اسلامی بعد از بهمن ۵۷ بالا رفته است و راز این امر تنها در اسلام نهفته است، اسلام مکتبی حیات بخش است که را سعادت، عدالت و تعالی را به تمام انسانها نشان می دهد و این همان مکتبی است که ملت ایران آن را برگزیدند.


وی با اشاره به رتبه علمی ۱۵ ایران در میان کشورهای منطقه یاد آور شد: کشوری که نمی توانست خمپاره ۶۰ بسازد امروز ماهواره به فضا پرتاب می کند و ماهواره می سازد و در قدرت دفاعی، نظامی و امنیتی به تصدیق دوست و دشمن در ردیف اول قرار دارد، سر این پیشرفت و تعالی تنها در انتخاب اسلام است.


وی با بیان اینکه آمریکا با در دست داشتن ۹۰ درصد از رسانه ها و تبلیغات جهان جزء منفورترین کشورها در دنیا است، گفت: امروز انقلاب اسلامی در سایه ولایت فقیه گام اول را برداشتند  و گام دوم را نیز باید با تکیه بر ظرفیتهای درونی و بیرونی بردارند.


وی با اشاره به موسم انتخابات گفت: باید مسیر مردم سالاری دینی مشخص شود و کسی که از مردم سالاری دینی بیرون می آید با اعتقادات مردم سنخیت داشته باشد./

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی ایام دهه فجر ایام الله دهه فجر معامله قرن مسجد جشنواره فیلم فجر مسجد سردار نقدی سپاه پاسداران سپاه آمریکا برای عقب انقلاب اسلامی منحنی قدرت گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۹۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است