Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیکه ستین در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار بارسلونا و بیلبائو، حاضر شد. 

طرفداری- کیکه ستین در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و درمورد موضوعات روز بارسلونا، از جمله اتفاقاتی که بین مسی و اریک آبیدال رخ داد، صحبت کرد.

بازی با اتلتیک بیلبائو:

به نظرم بازی هیجان انگیزی را پیش رو داریم. هر دو تیم با هدف پیروزی در این دیدار به میدان می آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم برتری هایی نسبت به سایر رقبای حاضر در این جام دارند. بازی و نبرد سخت و دشواری در انتظارمان است. در بسیاری از لحظات بازی ابتکار عمل را در دست خواهیم داشت و مطمئنا در برخی از مواقع هم زیر فشار خواهیم بود. 

مسائل خارج از زمین:

شما خبرنگاران چیز های جالبی را در مورد این موضوع نوشتید. اما اینها روی من اثری نخواهند داشت و من هم تلاش می کنم اثر این بحث روی بازیکنان را به کمترین حد ممکن برسانم. به نظرم به اندازه کافی در مورد مسی و آبیدال صحبت کردیم. باید تمرکزمان روی بازی فردا باشد. این مسائل به مدیریت باشگاه مربوط می شود. من تنها دوست دارم روی مسائل فوتبالی مانور بدهم. کنترل مسائل خارج از زمین بازی، از عهده من خارج است. 

پاسخ مسی به آبیدال: 

این مسئله شاید برای شما رسانه ها اهمیت زیادی داشته باشد، اما هیچ اثری روی من ندارند. تمرکز من فقط روی فوتبال است، نه چیز دیگه. فقط روی این مسئله حساسم که بتوانم  به بازیکنانم کمک کنم تا برنده از زمین خارج شوند. در تمام تیم های جهان، از این دست مشکلات یافت می شوند. مشکلاتی هستند که نمی توانم کنترلی روی آنها داشته باشم. با من راجع به فوتبال حرف بزنید. هیچ علاقه ای به دیگر موضوعات ندارم. چون به من در کارم هیچ کمکی نمی کند.  

مصدومیت دمبله: 

هنوز منتظر هستیم و بعدا در مورد این موضوع می توانیم صحبت کنیم. ابتدا باید مشکل او دقیقا مشخص شود و بدانیم که حل آن چه مدت به طول خواهد انجامید. بازگشت او به تیم می توانست بسیار عالی باشد اما حالا با وجود این مصدومیت، مشکلاتی به وجود آمده اند. با این حال من خودم در تمام طول زندگی ام با مشکلات دست و پنجه نرم کرده ام و اینجور مواقع شما فقط باید روی درست کردن اوضاع تمرکز کنید. خواهیم دید که آیا می توانیم با کسی قرارداد امضا کنیم یا نه. به دنبال راهی خواهیم بود تا استحکام لازم برای پیروزی تیم در بازی ها، به تیم داده شود.  به نیمه پر لیوان نگاه می کنیم. گفتم که نمی خواهم از روحیه خوبم  دست بکشم و این مسائل هم نمی توانند روحیه من را سلب کنند. 

کمبود بازیکن در ترکیب بارسلونا:

مطمئنم که همیشه با 11 نفره به زمین می رویم. جو موجود در تیم ما همیشه رقابتی خواهد بود. 

مسی

او تجربه کافی را در اختیار دارد و می داند که باید چه کار کند. من کسی نیستم که به مسی بگوید چگونه زندگی کند. نه تنها او، بلکه حق ندارم که به هیچ کسی این را بگویم. کار من این است که مطمئن شوم آنها با خوشحالی به زمین بازی می روند. بقیه مسائل به من مربوط نیستند. 

جو حاکم بر تیم:

تیم ما هر دفعه با روحیه خوشحال به زمین بازی می رود. این جوی است که در تیم حاکم استو البته همیشه این روحیه پابرجا نیست، چون گاهی مواقع شکست هایمان تاثیراتی روی روحیه تیم می گذارند. بازیکنان آماده بازی با بیلبائو هستند. فک کنم شما خبرنگاران باید به جای چیز هایی که در خارج از زمین اتفاق می افتد، عکس هایی از بازی ها را نشان دهید. اینگونه آنها می توانند ببیند که ما خوشحالیم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خارج از زمین زمین بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورحمیدی تحت فشار الماس شد!

به گزارش ورزش سه، حسین پورحمیدی گلر تیم تراکتور در بازی با ذوب آهن نمایش خیره‌کننده ای در ضربات پنالتی داشت و زمینه صعود سرخپوشان تبریز به مرحله یک چهارم نهایی را فراهم کرد.

پورحمیدی در جریان بازی با ذوب آهن فشار چندانی تحمل نکرد و با توجه به اینکه نبض بازی در اختیار تراکتور بود چالش جدی تجربه نکرد و روی گل دریافتی هم مقصر نبود.

او که در هفته های اخیر با هواداران تراکتور چالش های سختی را پشت سر گذاشته بود در پایان نیمه نخست سجده شکر کرد و فشاری که تحمل می‌کرد را عیان کرد، کلین شیت در نیمه نخست فشارها را تاحدود زیادی از روی برداشت تا در ادامه بازی راحت تر به میدان برود.

به غیر گلی که اسلامی به ثمر رساند او در روند بازی شرایط خوبی را تجربه کرد و تا پایان مسابقه گلی دریافت نکرد و در ضربات پنالتی هرچه که داشت را ارائه کرد تا ستاره زمین باشد!

او در تشخیص مسیر پنالتی فوق‌العاده عمل کرد و حتی روی توپ‌هایی که به گل تبدیل شد هم مسیر درست را تشخیص داد اما شدت و دقت ضربه مانع مهار توپ شد.

پورحمیدی 3 پنالتی مهار کرد و آرامش زیادی به ضربه زننده های تراکتور منتقل کرد و این تیم را در شرایط پیروزی و آمادگی روحی روانی برای صعود قرار داد، اوج هنرنمایی او روی ضربه چیپ علیاری بود که پس از شیرجه زدن با تمرکز بالایی که داشت مسیر خود را تغییر داد و تاثیر روی توپ باعث شد تا ضربه مهاجم ذوب آهن به تیرک برخورد کند و تبدیل به گل نشود.

پورحمیدی در انتهای مسابقه مرد اول تیم تراکتور بود و بازیکنان این تیم از عملکرد او تقدیر کردند، او پس از پایان بازی بابت فشارهایی که تحمل کرده بود مصاحبه نکرد اما همه چیز برایش تغییر کرده است، او با اعتماد به نفس بالا و شرایطی متفاوت مقابل استقلال در یادگار به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!