Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از اهواز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در پی تیراندازی به سمت ۲ دستگاه اتوبوس شرکت تندگویان در ماهشهر، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با کار اطلاعاتی ۴ نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از شناسایی محل اختفای متهمان و هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیاتی ۴ نفر عامل تیراندازی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۳ قبضه اسلحه شکاری بکار رفته در تیراندازی‌ها، کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند، افزود: افراد مزبور پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

 سردار عباس‌زاده خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی های غیر مجاز آسایش شهروندان را برهم می‌زنند، قاطعانه برخورد کند.

منبع: الف

کلیدواژه: امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

 شعفی اظهار کرد:در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی اراذل و اوباش در منطقه رواسان  تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودرو‌های شهروندان خسارت وارد کردند و باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شدند بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد ۷نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.
 

شعفی در پایان با تاکید براینکه آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد از شهروندانی که توسط این افراد خسارت دیدند خواست تا در صورت شکایت و مطالبه خسارت از افراد دستگیر شده به پلیس امنیت عمومی استان مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند