Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیکه ستین پیش‌بینی کرد تیمش در جدال با اتلتیک بیلبائو کار سخت و دشواری خواهد داشت. ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیکه ستین در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا از تلاش برای صعود و انجام یک بازی خوب صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اظهار داشت: به نظرم بازی هیجان‌انگیزی را پیش رو داریم. هر دو تیم با هدف پیروزی در این دیدار به میدان می‌روند و برتری‌هایی نسبت به سایر رقبای حاضر در این جام دارند. بازی و نبرد سخت و دشواری در انتظارمان است. در بسیاری از لحظات بازی ابتکار عمل را در دست خواهیم داشت و مطمئناً در برخی از مواقع هم زیر فشار خواهیم بود. 

او درباره مسائل خارج از خانه تیمش افزود: شما خبرنگاران چیزهای جالبی را در مورد ماجرای آبیدال و مسی نوشتید، اما این مسائل روی من اثری نخواهند داشت و  تلاش می‌کنم اثر این بحث روی بازیکنان را به کمترین حد ممکن برسانم. به نظرم به اندازه کافی در مورد مسی و آبیدال صحبت کردیم. باید تمرکزمان روی بازی پیش رو باشد. این مسائل به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود. تنها دوست دارم روی مسائل فوتبالی مانور بدهم. کنترل مسائل خارج از زمین بازی، از عهده من خارج است. این مسئله شاید برای شما رسانه‌ها  اهمیت زیادی داشته باشد، اما هیچ اثری روی من ندارند. تمرکزم فقط روی فوتبال است، نه چیز دیگری. فقط می‌خواهم  به بازیکنانم کمک کنم تا برنده از زمین خارج شوند. در تمام تیم‌های جهان، از این دست مشکلات وجود دارد. با من راجع به فوتبال حرف بزنید. هیچ علاقه‌ای به دیگر موضوعات ندارم، چون به من در کارم هیچ کمکی نمی‌کند.

 ستین درباره مصدومیت دمبله اضافه کرد: هنوز منتظر نتایج آزمایشات هستیم و بعداً در مورد این موضوع  صحبت می‌کنیم. ابتدا باید مشکل او دقیقاً مشخص شود و بدانیم حل موضوع چه مدت به طول خواهد انجامید. بازگشت او به تیم می‌توانست بسیار عالی باشد، اما حالا با وجود این مصدومیت، مشکلاتی برایش به وجود آمده است. با این حال من خودم در تمام طول زندگی با مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌ام و در این‌گونه  مواقع شما فقط باید روی درست کردن اوضاع تمرکز کنید. خواهیم دید آیا می‌توانیم  با جانشین دمبله قرارداد امضا کنیم یا نه.

سرمربی بارسا خاطر نشان کرد: به دنبال راهی برای ایجاد  استحکام لازم برای پیروزی تیم هستیم. به نیمه پر لیوان نگاه می‌کنم. نمی‌خواهم  از روحیه مثبت‌اندیشی  دست بکشم و این مسائل هم نمی‌توانند روحیه مرا خراب کنند. مسی تجربه کافی را در اختیار دارد و می‌داند باید چه کار کند. من کسی نیستم که به مسی بگوید چگونه زندگی کند. نه تنها به او، بلکه حق ندارم به هیچ‌کس  دیگری این را بگویم. تنها باید مطمئن شوم آنها با خوشحالی به زمین بازی می‌روند. بقیه مسائل به من مربوط نیست. 

وی درباره جو تیمش نیز گفت: تیم ما همیشه با روحیه شاد به زمین بازی می‌رود. این جو در تیم حاکم است و البته همیشه این روحیه پابرجا نیست، چون گاهی مواقع شکست‌ها تأثیراتی روی روحیه تیم می‌گذارند. بازیکنان آماده بازی با بیلبائو هستند. شما خبرنگاران باید به جای چیزهایی که در خارج از زمین اتفاق می‌افتد، عکس‌هایی از بازی‌ها را نشان دهید.

زیدان: از وضعیت بارسلونا سوء استفاده نمی‌کنیم/ ناراحتی بازیکنان از تعویض طبیعی است

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا زمین بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۱۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از دشوارترین بازی‌های باقیمانده خود در لیگ بیست و سوم، امروز در تبریز به مصاف میزبان خود تراکتور می‌رود. دیداری که از حساسیت بسیار بالایی برای آبی پوشان برخوردار است و تیم جواد نکونام برای آنکه بتواند صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند، نیازمند پیروزی در این مسابقه سخت و دشوار است.

استقلال در این دیدار، کاپیتان و سنگربان نخست خود را به همراه ندارد. پس از جنجال‌های پیش آمده در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که منجر به حکم کمیته انضباطی علیه سیدحسین حسینی شد، این بازیکن با اظهارات جدیدی که در پایان بازی مقابل شمس آذر انجام داد، با فعال شدن حکم محرومیت تعلیقی خود مواجه گردید و این به معنای از دست دادن دیدار مهم و حساس برابر تراکتور بود.

جواد نکونام برای بازی امروز مقابل نماینده تبریز چاره‌ای جز استفاده از محمدرضا خالدآبادی ندارد. گلر جوانی که تابستان گذشته از هوادار به استقلال پیوست ولی تاکنون در هیچ مسابقه رسمی برای تیمش به میدان نرفته است. او امروز اولین حضور با لباس استقلال را در دیدار مقابل تراکتور تجربه خواهد کرد، مسابقه‌ای حساس که می‌تواند آبی‌ها را در رتبه نخست جدول حفظ کند و یا اینکه حتی نتایج امروز منجر به از دست رفتن صدر جدول رده‌بندی برای آنها شود.

باشگاه استقلال نیز که به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاه است، برای پوستر دیدار امروز خود برابر تراکتور، از تصویر محمدرضا خالدآبادی استفاده کرده است. گلر جوانی که فصل گذشته در هوادار خوش درخشید و باید دید که او امروز مقابل تیم قدرتمند تراکتور چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)