Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: اگر پرسپولیس این بازی را ببرد شک نکنید برای چهارمین سال پیاپی قهرمان لیگ خواهد شد، استقلال هم در صورت برد می‌تواند روی نایب قهرمانی تمرکز کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس غزالی، بازیگر سینما و تلویزیون، درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: فکر می‌کنم این بازی جزو جذاب‌ترین دربی‌های چند سال اخیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که هر دو تیم تغییرات اساسی را در این مدت پشت سر گذاشتند و از همه مهمتر هم پرسپولیس و هم استقلال با کادر فنی ایرانی قرار است پس از چند سال در این بازی رو در روی هم قرار بگیرند.

وی افزود: مربیان که هر دو نیز قبلا سابقه بازی در استقلال و پرسپولیس را داشتند و الان هم در جایگاه سرمربی قرار است کنار تیم محبوبشان باشند. هر دو جوان و پر انگیزه هستند. به همین جهت احساس می‌کنم علاوه بر حساسیت‌های همیشگی دربی این چند ویژگی هم جذابیت آن را بالاتر خواهد برد.

بازیگر سریال وضعیت سفید در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید نتیجه بازی چند چند شود؟ گفت: به نظرم تنها بازی چند سال اخیر است که نمی‌توان به راحتی در مورد نتیجه آن حرفی زد. اگر از روی تعصب بخواهم بگویم قطعا می‌گویم پرسپولیس برنده خواهد شد. اما واقعیت این است که باید منتظر بمانیم و ببینم در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

غزالی در مورد حضور در استادیوم آزادی برای تماشای دربی نیز گفت: نه تصمیمی برای رفتن ندارم. هیچ وقت نمی‌روم و بیشتر دوست دارم از خانه بازی را تماشا کنم.

او در پایان درخصوص شانس قهرمانی سرخ آبی‌ها عنوان کرد: اگر پرسپولیس این بازی را ببرد شک نکنید برای چهارمین سال پیاپی قهرمان لیگ خواهد شد. استقلال هم در صورت برد می‌تواند روی نایب قهرمانی تمرکز کند چون فعلا شانس زیادی برای قهرمانی ندارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دربی استقلال پرسپولیس فوتبال عباس غزالی استادیوم 12هزار نفری آزادی شانس قهرمانی صورت برد خواهد شد چند سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، بارها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آنها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سالها در فوتبال ایران رخ می‌داد اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آنها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آنها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بارها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

دیگر خبرها

  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • کلهر: احتیاط استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف تر از رقیب است
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس