Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت مراسم «میهمانی لاله ها»، از مردم برای شرکت در این آئین دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت مراسم «میهمانی لاله ها» و چهـل و یکـمیـن سـالگـرد پيـروزی شكـوهمنـد و غرورآفرين انقلاب اسلامی و نخستین پنج شنبه از ايام‌الله دهه مبارك فجر، از مردم برای شرکت در این آئین معنوی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح ذیل است:

«بـسم الله الـرحمـن الـرحیـم»

پنـج شـنـبه، هفدهـم بـهمن مـاه هـمزمان با ششمیـن روز و نخستین پنج‌شنبه از ایــام الله دهۀ مبارک فـجـــــر چهـل و یـکمیـن ســالگـرد پـیـروزی شـکوهـمنـد و غـرورآفـریـن انــقلاب اســلامـی که به عنـوان «مـعنـویــت، ایثــار و شـهـادت» نام گذاری شده است، در مراسمی با عنـوان «میهمـانـی لالـه‌هـا» گلزار مطهر شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در سراسر استان عطرافشانی، گلباران و شـسـتشـو می شود.

چهـل و یکـمیـن سـالگـرد پيـروزی شكـوهمنـد و غرورآفرين انقلاب اسلامی و نخستین پنج شنبه از ايام‌الله دهه مبارك فجر، به پاس جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران انقلاب اسلامی و مدافعین حرم و خانواده‌هاي معظم و صبور آنان گرد هم می آیيم و در ويژه مراسم  «ميهمانی لاله‌ها» كه در گلزارهای مطهر شهدا در تمامی شهرها و روستاهای سراسر استان برگزار می شود، حضور می یابیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از عموم مردم شهیدپرور و انقلابی در سراسر استان و از تمامی آحاد مردم مؤمن و وفادار و انقلابی، دعوت می‌کند تا با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم «میهمانی لاله ها»، ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین تربت پاک شهید مدافع حرم استان سردار «شهید ستار اورنگ»، بار دیگر با آرمان های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.

این مراسم در مرکز استان از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 17 بهمن ماه سال جاری در گلزار شهدای یاسوج، به منظور زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و گرامی داشت نام و راه روشن شهدا و ادای احترام و تجلیل از مقام شامخ و رفیع آنان و با حضور معنوی و گستردۀ خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران انقلاب اسلامی و مدافع حرم و مردم شریف و مؤمن و جوانان انقلابی و برومند مرکز استان برگزار می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ایام الله دهه فجر معامله قرن جشنواره فیلم فجر اردبیل قرآن کریم شورای هماهنگی تبلیغات شهید مدافع حرم میهمانی لاله ها غبارروبی گلزار شهدا گلزار شهدا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نخستین پنج شنبه مناسبت مراسم میهمانی لاله ها انقلاب اسلامی سراسر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت:  تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است، شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.
سرگرد پاسدار عبدالوهاب عبدی پور از همه نهادها، ادارات، سازمانها، خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، فرهنگیان، اصناف وبازاریان ومردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت دعوت کرد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ با حضور گسترده خود در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام با آرمان‌های این عزیزان، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان کنند.

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد