Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: باوجود این که تقریبا اواسط فصل مربیان عوض شدند و برخلاف چیزی که خیلی‌ها دوست نداشتند و شاید هم انتظار نمی‌رفت، شاهد هستیم که بازیکنان بسیار هماهنگ و با مدیریت درست بازی می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون که علاقه ویژه‌ای به فوتبال دارد و یکی از طرفداران استقلال نیز به شمار می‌رود، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص  جدال حساس سرخابی‌ها در بازی امروز بیان کرد: من به دلیل این که در حال حاضر ایران نیستم، این دربی را باید به صورت اینترنتی تماشا و دنبال کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می‌کنم در این شهرآورد ابتدا شاهد یک بازی خوب، درست و تمیز داشته باشیم و بازی عادلانه‌ای باشد. قاعدتا دوست دارم تیم خودم یعنی استقلال پیروز شود و برنده میدان باشد، بیشتر از آن دلم می‌خواهد یک دیدار زیبا و یک دست ببینم.

وی افزود: باوجود این که تقریبا اواسط فصل مربیان عوض شدند و برخلاف چیزی که خیلی‌ها دوست نداشتند و شاید هم انتظار نمی‌رفت، شاهد هستیم که بازیکنان بسیار هماهنگ و با مدیریت درست بازی می‌کنند.

نادری در پایان گفت: نتایج دو هفته اخیر استقلال، کاملا هماهنگی خوب تیم را نشان می‌دهد. در کل آرزو می‌کنم بازی خوبی داشته باشیم و کسی مصدوم یا اخراج نشود و بازیکنی کارت نگیرد، ان‌شاءالله این دربی بسیار جذاب باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دربی استقلال استقلال و پرسپولیس پرسپولیس فوتبال خبرگزاری برنا شهرآورد پایتخت فریبا نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود

سرمربی رم به دفاع از عملکرد ژوزه مورینیو پرداخت و عنوان کرد رم بازیکنان خوبی دارد و حتی بدون او نیز می‌تواند برنده شود.

به گزارش ایسنا،  جدال هفته قبل تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود اما پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند. با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب پیگیری شد و  در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

به گزارش مدیاست، دانیله دروسی، سرمربی رم به برد تیمش مقابل اودینزه واکنش نشان داد و گفت: قبل از بازی با بچه‌ها صحبت کردم، به شوخی گفتم که نمی‌دانم باید چه کار کنم، هرگز یک بازی بیست دقیقه‌ای را تجربه نکرده بودم. سعی کردیم با ورود الشعراوی کناره‌های تیم را قوی کنیم و در نهایت به گل رسیدیم.

او درباره شادی زیادش بعد از برد رم نیز گفت: من معمولا خونسردتر هستم و متاسفم که اینگونه در اودینه جشن گرفتم. اودینزه همیشه بسیار دوستانه با ما رفتار کرده است و هیچ قصد بدی نداشتم. حالا ما برای یک بازی سخت دیگر آماده خواهیم شد. دیدار با لورکوزن بسیار دشوار است و  بازی کاملاً متفاوتی از امروز خواهد بود اما ما آماده خواهیم بود.

در پایان از دروسی خواسته شد تا عملکرد فعلی خودش را با ژوزه مورینیو در نیم فصل اول مقایسه کند ولی سرمربی جوان رم به انتقاداتی که متوجه مورینیو شده، پاسخ داد. واضح است که ما خیلی خوب کار می‌کنیم و اکنون برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنیم. بچه‌ها کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند و من صادقانه فکر می‌کنم که تیم امشب با سرمربی قبلی هم می‌توانست برنده شود. آنها حتی بدون من هم برنده می‌شدند.

رم هفته بعد باید در دور رفت نیمه نهایی لیگ اروپا به دیدار بایر لورکوزن تیم بدون شکست این فصل فوتبال اروپا برود. در این دیدار سردار آزمون می‌تواند برابر تیم سابقش قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود