Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی از چاپ سالانه ۵۰جلد کتاب در حوزه نشر ارزش‌های نظام و انقلاب خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ محمد امیری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شامگاه چهارشنبه در نشست تقدیر از دستگاه‌های فعال در هفته دفاع مقدس گفت: در طول هفته دفاع مقدس سه هزار و ۵۵۰ برنامه در استان برگزار شد و همزمان ۴۰ نفر از افرادی که در جبهه حضور داشتند به عنوان راوی در برنامه های مناسبتی حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه فرمانداران امسال تلاش بیشتری برای بزرگ‌داشت این هفته داشتند، اظهار کرد: برای ترویج و اشاعه فرهنگ شهادت نیاز است که دستگاه‌های فرهنگی با اهتمام بیشتری به اجرای برنامه های مرتبط بپردازند.


به گفته وی طی سال جاری ۱۰ شهید گمنام وارد استان شد و به همت مردم و مسئولان استقبال از آنها مثال زدنی بود و افتخاری برای نظام و انقلاب اسلامی شد.


سرهنگ امیری همه کشورها را در ۸ سال جنگ تحمیلی همراه و یاور عراق دانست و گفت: تمام کشورهای جهان برای شکست ایران با عراق همراهی کردند ولی موفق نشدند مردم را ناامید و شکست را به ایران تحمیل کنند.

 


در ادامه مسعود کرامتی، مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری هم با تأکید بر اینکه فرهنگ سازی و کمک به تقویت روحیه ایثار و شهادت فقط با اجرای برنامه‌های مستمر امکان پذیر است، گفت: اجرای برنامه به‌صورت مقطعی اثربخشی لازم را ندارد و راه به مقصدی که مدنظر است، نخواهیم برد.

 


گفتنی است در این برنامه از سه دستگاه به عنوان دستگاه برتر، ۱۵ دستگاه به عنوان شایسته تقدیر و دو دستگاه هم به دلیل گستردگی فعالیت به عنوان اثر بخش در ترویج فرهنگ دفاع مقدس معرفی شدند.

 

 

همچنین از دو فرماندار هم به دلیل اقدامات اثربخش در ستادهای شهرستانی تجلیل شد.

 


 

پایان پیام/569

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد مسجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی ایام دهه فجر ایام دهه فجر قرآن کریم دهه فجر ایثار و شهادت چاپ کتاب دفاع مقدس نظام و انقلاب اجرای برنامه نشر ارزش دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش اموزان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • جامعه امروز ما نیاز به تفکر معلمان شهید دارد
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد