Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مهدی دغاغله از ارسال فهرست اسامی تعدادی از قاریان خوزستان به شورای عالی قرآن به منظور کسب تاییدیه برای ضبط اذانگاهی در صدای مرکز خوزستان خبر داد.

مهدی دغاغله، نماینده شورای عالی قرآن در استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان اظهار کرد: با رایزنیهای صورت‌گرفته با شورای عالی قرآن و صدا و سیمای مرکز خوزستان، همچنین پیرو جلسه‌ای که با آقای مقدمی داشتیم هر دو به عنوان نمایندگان شورای عالی قرآن در خوزستان، از کل استان خوزستان فهرستی را به عنوان بهترین قاریان قرآن از سراسر استان خوزستان تهیه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این فهرست در حال فرستادن به شورای عالی قرآن و کسب تاییدیه است. پس از این‌که اسامی این قاریان در فهرست ارسال شده از سوی شورا به تایید رسید ضبط تلاوت‌ها برای بخش صدا یا همان رادیو آغاز می‌شود. این نکته را اضافه کنم که ضبط تلاوت برای سیما یا همان تلویزیون فرآیندی مشکل‌تر دارد و حتماً باید با حضور نمایندگان شورای عالی قرآن همراه باشد.

دغاغله گفت: البته تلاوت‌های اذانگاهی از رادیو بیشتر شنیده می‌شود و قاریان با آن بیشتر شناخته می‌شوند، چون در هنگام اذان تلاوت‌ها از بلندگوهای مساجد با ذکر نام قاری پخش می‌شوند، در صورتی که در تلویزیون حتماً شخص باید روبه روی گیرنده باشد.

مشاور قرآنی صداوسیمای مرکز خوزستان افزود: به محض اینکه تاییدیه اسامی قاریان از سوی شورای عالی قران برسد شروع به ضبط تلاوت‌های با حضور من یا آقای مقدمی می‌کنیم.

وی قاریانی که نامشان به شورای عالی قرآن فرستاده شده است را به این شرح معرفی کرد: قاسم مقدمی، سید جاسم موسوی، سید فواد شوکاوی، سید عباس موسوی، سید جعفر ملبوب، صالح دغاغله، علی حزبیان، مجید آذربو، عدنان مومنین، علی زمانی راد، ناصر دغاغله، حامد کرم الله چعب، عیسی علوانی و مهدی سیاحی.

دغاغله در پاسخ به این پرسش که چرا نام برخی از حافظان و قاریان شرکت‌کننده در طرح جمع‌خوانی قرآن کریم در ماه رمضان در این فهرست وجود ندارد، گفت: تعدادی از آن حافظان و قاریان تاییدیه شورای عالی قرآن را برای اجرای قرائت ترتیل دارند. در اجرای تلاوت اذانگاهی ملاک قرائت تحقیق است. همچنین یکی دیگر از ملاکهایی که قاری باید از آن برخوردار باشد کسب رتبه برتر استانی در رشته تحقیق است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی مهدی دغاغله تلاوت اذان گاهی رادیو شورای عالی قرآن استان خوزستان مرکز خوزستان ضبط تلاوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها

فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز برای آن دسته از متقاضیان که اسفندماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند آغاز می شود. - اخبار اقتصادی -

تقدسی مدیر سامانه یکپارچه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت 16 امروز 16 اردیبهشت ماه خبرداد و گفت: این طرح فروش مشمول آن دسته از متقاضیان است که در اسفندماه 1401 در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند.

وی در رابطه با جزئیات خودروهای عرضه شده ، افزود: در این مرحله دو خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو و لونا برقی ایران‌خودرو عرضه می شود. 

خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی هم در لیست خودروهای عرضه شده هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودرو‌ها
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • طحان‌نظیف:‌ شورای نگهبان طرح ساماندهی مسکن را تایید کرد
  • فیلم| طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • اسامی ناظران ویژه انضباطی هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در انتظار تایید برنامه هفتم
  • اعلام اسامی ناظران ویژه انضباطی در هفته بیست و ششم لیگ برتر
  • برگزاری طرح «هر روستا یک خانه قرآن» در ملایر
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد