Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریف عبده روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله دوم رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور در گروه دوم به میزبانی تهران در حال برگزاری است که در نخستین دیدار تیم بسکتبال «دیار» مهاباد با نتیجه نزدیک ۶۹ بر ۵۹ مقابل «درفت رشت» شکست خورد.

وی ادامه داد: در دومین دیدار از این مرحله، تیم «راک شیمی» تهران با برتری مقابل شهدای بابل در مجموع با کسب چهار برد و ۶ امتیاز هم اکنون در رده اول جدول گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته ۲ بسکتبال کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تیم بسکتبال «دیار» مهاباد در دومین دیدار خود به مصاف «شهدای بابل» خواهد رفت.

رییس هیات بسکتبال مهاباد اظهار داشت: تیم بسکتبال دیار این شهرستان در گروه دوم این بازی‌ها با تیم‌های شهدای بابل، تاکستان، سایرس تهران، درفک گیلان و راک شیمی تهران هم‌گروه است و هم دارای چهار امتیاز و در جایگاه سوم گروه خود قرار دارد.

مرحله گروهی رقابت‌های بسکتبال لیگ دسته ۲ کشور با حضور ۱۷ تیم در قالب یک گروه پنج تیمی و سه گروه چهار در حال برگزاری است.

سال گذشته هم تیم هیات بسکتبال این شهرستان که با تیم‌های اسدآباد همدان، مهتاب قم، افلاک لرستان و طلای سبز رفسنجان هم‌گروه بود با ۲ شکست و یک پیروزی از صعود به دوره دوم بازمانده بود. 

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

برچسب‌ها مهاباد بسکتبال وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد بسکتبال وزارت ورزش و جوانان مهاباد بسکتبال وزارت ورزش و جوانان تیم بسکتبال شهدای بابل لیگ دسته ۲ گروه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب‌آهن اصفهان برگزار شد. طبیعت با نتیجه ۸۴ بر ۷۴ به پیروزی رسید و سری این بازی‌ها یک بر صفر به نفع طبیعت شد.

جوردن استیون با ۴۱ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس گل و کارایی ۳۲ بهترین بازیکن این دیدار بود.

شایان ذکر است، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ بر صفر به سود تیم شهرداری گرگان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت