Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرمان با بیان اینکه انسجام بخشیدن به جبهه مقاومت از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود گفت: حاج قاسم سطح جبهه مقاومت را افزایش داد و به آن عمق بخشید. ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی شامگاه چهارشنبه در طرح ملی " سلام بر امام" قرائت زیارت امین‌الله از مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور خانواده سردار شهید سپهبد سلیمانی آغاز به کار کرد با تبریک ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: در دنیایی که سال‌ها به بی‌دینی تبلیغ کردند انقلاب اسلامی ایران ظهور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دین را افیون ملت‌ها معرفی کردند اما جاذبه اسلام به دست با کفایت امام(ره) انقلابی شکوهمند و اسلامی را به پیروزی رساند گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دنیای استکباری شرق و غرب مبهوت و نابود شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن جنگ تحمیلی را بر ما ایجاد کرد که به یک دانشگاه معنوی تبدیل شد افزود: در این دانشگاه کسانی تربیت شدند و خود را ساختند که باعث اقتدار نظام اسلامی شد.

وی با بیان اینکه هر روزی که از جنگ می‌گذشت با دو امر استقبال از دفاع مقدس و افزایش جمعیت آماده به کار مدافع اسلام روبه‌رو می‌شدیم گفت: جوانان این کشور عازم میدان‌های جنگ شدند تا از اسلام تحت زعامت ولایت فقیه دفاع کنند.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس معنویت، اخلاص، خداترسی و تقوا موج می‌زد و حقیقتا دانشگاه انسان‌سازی بود افزود: دفاع مقدس فرماندهان و رزمندگانی کم‌نظیر تحویل جامعه داد که یکی از این فرماندهان سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است که امروز افتخار جهان اسلام است.

کرمان| آغاز اجرای طرح ملی قرائت زیارت امین‌الله از مزار حاج قاسمنماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه: امت اسلامی برای اخراج آمریکا از منطقه متحد شد‌‌ه‌اند / حاج قاسم عاشق ولی‌فقیه بودادای احترام وزیر دفاع به مقام شامخ حاج‌قاسم / بوسه امیر حاتمی بر مزار سرباز وطن + تصاویر

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی آماده شد تا در یک صحنه بین‌المللی وارد جبهه شود گفت: در جبهه‌ای که دشمن قسم‌خورده از اقصی نقاط جهان به رهبری آمریکا دور هم جمع شدند تا اسلام را از بین ببرند، همه حرکت و فعالیت شهید سلیمانی برای جلب رضای خدا بود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه اگر مجاهدی تمام هم و غمش توجه به جلب رضایت حق شد مانند نوری که ظلمت‌ها را روشن کرده، نورافشانی می‌کند افزود: انسجام بخشیدن به جبهه مقاومت از ویژگی‌های سردار سلیمانی بود و امت اسلامی با هدفی واحد وارد جبهه مقاومت شد و با لشکری واحد در مقابل استکبار ایستاد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی سطح جبهه مقاومت را افزایش داد و به آن عمق بخشید گفت: وقتی دشمن خودش را با شکست مواجه دید، سردار سلیمانی را در نیمه‌های شب و بزدلانه به شهادت رساندند.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه دشمنان فکر می‌کنند که با شهادت سردار سلیمانی جریان اسلام کُند می‌شود و اشتباه است افزود: از روز شهادت سردار سلیمانی، استقبال مردم به اسلام بیشتر شده، دنیا در غم او عزادار شدند و گلزار شهدای شهر کرمان به یک زیارتگاه تبدیل شده که از جهان اسلام برای زیارت او می‌آیند.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان سردار سلیمانی دفاع مقدس ولی فقیه حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است

ماموستا عبدالسلام امامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با تسلیت به مجاهدان محور مقاومت به ویژه مستشاران نظامی ایران در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق اظهار داشت: باید درود و سلام ویژه به ارواح طیبه شهدایی مانند شهید تهرانی مقدم که سبب تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در حوزه موشکی شده‌اند فرستاد.

وی تصریح کرد: به عنوان یک مسلمان باید به خود ببالیم که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح کشور نه تنها باعث عزت برای ایران اسلامی بلکه برای باعث سربلندی برای محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌اند.

امام جمعه مهاباد بیان کرد: بی‌تردید اقدامی که ایران در عملیات «وعده صادق» انجام داد یک اقدام دفاعی بود چرا که رژیم صهیونیستی در 6 ماه گذشته و پیش از آن تمامی مرزهای اخلاقی و بین‌المللی را زیرپا گذاشت و توجهی به قطعنامه‌های متعدد سازمان ملل، شورای امنیت و دستورات سازمان‌های حقوق بشری نکرد.

وی افزود: با توجه به حملات متعدد به مصالح و منافع و نیروهای مردم در سوریه، صبر راهبردی نظام اسلامی ایران مانع از این می‌شد که منطقه بیش از این دچار تنش نشود اما اقدام اخیرا رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری و سفارت ایران در دمشق و شهادت 34 هزار نفر از مظلومان غزه باعث شد رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور انتقام وعده صادق را صادر کنند.

ماموستا امامی بیان کرد: در این رابطه نیروهای مسلح کشور، مردانه برخلاف تمامی عملیات‌های رژیم صهیونیستی که با غفلت انجام می‌گیرد، با اعلام قبلی حمله‌ای را انجام داد که در مقام دفاع از خود بود و از همه مهمتر در این حمله صرفا به اماکن نظامی و نه به مردم عادی و بیمارستان‌ها، نیروهای امدادی و زنان و کودکان حمله شد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه این عملیات به اهداف از پیش تعیین شده خود رسید و از همه مهمتر سیستم دفاعی رژیم صهیونیستی یعنی گنبد آهنین و فلاخن داود و دیگر سیستم‌های آن را پشت سر گذاشت و آن به عنوان یک عملیات ابتدایی در این زمینه، هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را برای تمام جهانیان آشکار کرد.

امام جمعه مهاباد تصریح کرد: در نظرسنجی‌هایی که در کشورهای اسلامی و عربی انجام شده است بیش از نزدیک 88 درصد مردم از این اقدام بسیار خوشحال شدند و خود را در طرف ایران قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است