Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر ناظمی گفت: مصوبه شورای اجرایی فناوری اطلاعات به دفتر رئیس جمهور ارسال شده اما تا الان که با شما صحبت می‌کنم توسط آقای روحانی امضا نشده است.

گروه راه و مسکن بازارنیوز: در همین رابطه، امیر ناظمی، رئیس سازمان فناوری اطلاعات کشور، در گفتگو با خبرنگار بازارنیوز، درباره آخرین وضعیت سامانه «پنجره واحد مدیریت زمین» گفت: دو مرحله قبل از شروع به کار این سامانه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مرحله اول این که اجرای این سامانه به سازمان فناوری اطلاعات ابلاغ شود. مصوبه شورای اجرایی فناوری اطلاعات به دفتر رئیس جمهور ارسال شده اما تا الان که با شما صحبت می‌کنم توسط آقای روحانی امضا نشده است..

وی افزود: مرحله بعد از این که به ما ابلاغ شد و قانونا من موظف شدم که چنین کاری را انجام دهم، باید ردیف بودجه‌ای برای آن مشخص شود و ما بودجه داشته باشیم که چنین کاری را انجام دهیم. این مورد هم هنوز اتفاق نیفتاده است.

 

*سازمان فناوری اطلاعات در صدد انتشار مناقصه است

ناظمی تاکید کرد: با این حال ما مطالعات داخل سازمانی و همچنین نوشتن درخواست ارائه پیشنهاد (RFP)  را آغاز کردیم که چگونه بتوانیم مناقصه را برگزار کنیم. شناسایی پیمانکاران را انجام دادیم؛ و در صدد انتشار مناقصه هستیم. ولی این که در چه مرحله‌ای هست، بنا بر آن دو مرحله‌ای که گفتم، متوقف مانده و شروع به کار نکرده است.

 

ناظمی از عدم همکاری دستگاه‌های مختلف برای اجرای کار سخن گفت و اظهار داشت: این طرح، طرحی جامع بین ۱۷ دستگاه دولتی و غیر دولتی است که این دستگاه‌ها از جمله شهرداری که خارج از دولت است، سازمان ثبت اسناد و املاک که زیر نظر قوه قضاییه است، سازمان مراتع و جنگل داری، سازمان مسکن و... باید اطلاعات خودشان را به اشتراک بگذارند تا بشود چنین بانکی به وجود آورد.

 

وی در پایان در جواب انتقاداتی که از این سازمان مبنی بر درخواست بودجه بالا برای این طرح داشته است و می‌توان این طرح را با بودجه‌های پایین‌تر هم انجام داد گفت: هنوز بودجه‌ای تخصیص داده نشده و هنوز حرفی از بودجه زده نشده. شما یک مصوبه برای بودجه پیدا کنید، بعد از من طلبکار باشید.

 

*پنجره واحد مدیریت زمین به چه کار می آید؟

لازم به ذکر است،سامانه «پنجره واحد مدیریت زمین»،سامانه ای برای ضابطه مند شدن امور زمین در کشور است که با راه اندازی آن،بسیاری از تخلفات نظیر زمین‌خواری، جعل مجوزها و استعلامات، وقوع تبانی و ارتشاء بین متقاضی و کارشناسان سازمان ها و سواستفاده متخلفین به دلیل تعدد سازمان های متولی حوزه زمین جلوگیری خواهد شد و استعلامات و مجوزها و همه فرایندهای مرتبط با امور زمین به صورت الکترونیکی و از طریق درگاه اینترنتی واحد و بصورت متمرکز صورت خواهد گرفت.

 

بازارنیوز به دلیل تنویر افکار عمومی مصاحبه با رئیس سازمان فناوری اطلات را منتشر نموده و اطلاعات تکمیلی و صحت و سقم این مطالب را در گزارشی طی روزهای آینده بررسی خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Gnl برچسب ها: پنجره واحد مدیریت زمین ، امیر ناظمی ، سازمان فناوری اطلاعات کشور ، زمین خواری ، زمین

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: امیر ناظمی سازمان فناوری اطلاعات کشور زمین خواری زمین سازمان فناوری اطلاعات امیر ناظمی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای نخبگان در حوزه‌های مختلف مسیر ویژه‌ای باز خواهیم کرد
  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور