Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: مسئولان عالی قضایی کشور امروز دیداری با مردم حماسه ساز و شهید پرور بوشهر دارند که این توفیق بزرگی برای ما است.

وی اظهارداشت:مردم سختکوش استان بوشهر و خانواده معزز و مکرم شهیدان، جانبازان و ایثارگران در این استان برای مردم کشور ما به عنوان چهره های مقاوم و مردمی با صلابت معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیسی، دیدار با مدیران استان بوشهر در شورای اداری این استان، نشست با مسئولان و همکاران قضایی و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه را از جمله برنامه‌های خود در سفر به استان بوشهر عنوان کرد.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: ۱۷ گروه در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌های آن مسئول بررسی مسائل و مشکلات و عملکرد واحدهای مربوطه در دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته هستند که در بخش پایانی سفر در شورای عالی قوه قضائیه در خدمت نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر، استاندار و مدیران قضایی این استان  مسائل و مشکلات استان را بررسی و مرور خواهیم کرد و به میزانی که می‌شود در استان و اگر امکان نداشته باشد در مرکز نسبت به آنها تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه به همراه یک هیات عالی رتبه قضایی برای بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی به بوشهر  سفر کرد و  در چارچوب این سفر  با مردم، مدیران و قضات استان بوشهر دیدار می‌کند.

دیدار با مردم استان بوشهر در مصلای نماز جمعه ، شرکت در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح،  شورای عالی قضایی، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری، شرکت در نشست شورای اداری و گفت وگو با خبرنگاران  از برنامه های رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر است.

همچنین شماری از معاونان و مدیران کل این قوه روز گذشته در سفر به شهرستان‌های استان بوشهر مسائل و مشکلات قضایی این مناطق را بررسی کردند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: مسائل و مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به دنبال مداخله جویی آمریکا و انگلیس در امور داخلی بورکینافاسو، چند صد نفر از مردم این کشور در اعتراض به این موضوع در برابر سفارت آمریکا در واگادوگو پایتخت بورکینافاسو تجمع کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این تجمع در ادامه موج مخالفت مردمی در کشور‌های غرب آفریقا با مداخله جویی نظامی و سیاسی کشور‌های غربی در این کشور‌ها صورت می‌پذیرد.
مقامات نظامی حاکم در بورکینافاسو بعد از اخراج نظامیان فرانسوی از کشورشان، راسا به مقابله با تروریست‌های افراط گرا در کشورشان اقدام کرده اند، اما اخیرا دولت‌های آمریکا و انگلیس در بیانیه‌ای مشترک، ارتش بورکینافاسو را به کشتار مردم شان متهم کرده اند.
محمدو ترائوره سخنگوی تجمع کنندگان معترض، در مقابل سفارت آمریکا در بورکینافاسو، ضمن قرائت بیانیه تجمع کنندگان، به خبرنگاران گفت: سازمان ملل، اتحادیه آفریقا، سازمان اکواس و دادگاه کیفری بین المللی برای زمین زدن انقلاب مردم بورکینافاسو توطئه می‌کنند. آمریکا و انگلیس نیز در همین راستا علیه ارتش بورکینافاسو دروغ پردازی کرده اند. "
بورکینایی‌ها نیز مانند مردم مالی و نیجر استقلال کامل کشورشان از غربی‌ها را خواستارند.
سخنگوی تجمع کنندگان افزود: "ما اینجا اعلام می‌کنیم انقلاب مردم بورکینافاسو برگشت ناپذیر است. ما خواستار قطع رادیو صدای آمریکا و رادیو بی بی سی در بورکینا هستیم. ما همچنین خواستار قطع کامل و بی قید و شرط روابط سیاسی با آمریکا و انگلیس هستیم. "
نیرو‌های نظامی فرانسوی از مالی، نیجر و بورکینافاسو اخراج شده اند. نیجر نیز با قطع همکاری نظامی با آمریکا، خروج حدود هزار نظامی آمریکایی مستقر در پایگاه پهپادی آگادز را خواستار شده است.
---------
باصدا: محمدو اوئدراگو - سخنگوی تجمع کنندگان معترض

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • تجمع ضد آمریکا و انگلیس در بورکینافاسو
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • حضور ۱۵۴ حافظ قرآن کریم بوشهری در کسب مدرک تخصصی