Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:15:19 GMT

انتشار نماهنگ آخرین یادداشت

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۲۹۹۴

انتشار نماهنگ آخرین یادداشت

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: نماهنگ آخرین یادداشت به کارگردانی سیدحسام حسینی و با حضور سیدمحمد رئیس‌زاده، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی منتشر شده است.

اوبا اشاره به انتشار این نماهنگ ،  افزود: نماهنگ آخرین یادداشت به کارگردانی سید حسام حسینی به همراه پنج نماهنگ دیگر با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی ساخته فیلمسازان جوان گیلانی به سفارش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تهیه و تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به حضور  هنرمندان  در این نماهنگ ،گفت: سید محمد رئیس زاده، مصطفی مصیب زاده و آرزو فلاح ازجمله  هنرمندانی هستند که در نماهنگ آخرین یادداشت نقش آفرینی کرده اند.

قاسم مصفا در پایان تصریح کرد: علاقمندان برای تماشای این نماهنگ می‌توانند به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و یا صفحه اختصاصی این اداره در سرویس اشتراک ویدئوی آپارات به آدرس https://www.aparat.com/gilan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام / ق 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر وزارت ارشاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!

به گزارش همشهری آنلاین، در پی حریق بامداد پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت، در منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت، در ۴۸ کیلومتری مرکز استان -رشت- حداقل ۱۵۰ واحد مسکونی، اقامتی و تجاری به‌طور کامل در آتش سوختند. این روستا به دلیل وجود خانه های چوبی رنگی سالانه پذیرای زیادی از گردشگران بود. تصویر هوایی از این روستای زیبا قبل از آتش سوزی را می بینید.

روستای امام زاده ابراهیم شفت کد خبر 849203 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها استان گیلان آتش‌ سوزی خبر مهم رشت- گیلان روستا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی