Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رمضانی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: این دوره از المپیاد در دو بخش آقایان و بانوان  به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آغاز و تا پایان بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این المپیاد ورزشکاران شرکت کننده در هشت رشته ورزشی شامل دارت، طناب کشی ، طناب زنی ، داژبال،والیبال سه نفره ، پنالتی هدفمند، حلقه بسکتبال، روپایی با توپ با هم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رمضانی مسابقات این المپیاد در دو بخش روستایی ( به مرکزیت شش دهستان ) و شهری برگزار می شود .

وی ایجاد نشاط و  توسعه ورزش در بین اقشار مختلف مردم مناطق روستایی و شهری را از اهداف برگزاری این المپیاد عنوان و تصریح کرد: آیین افتتاحیه این المپیاد  در محل سالن ورزشی روستای دستک  و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات و نهادها برگزار شد.

بیش از ۴ هزار ورزشکار در بیش از ۳۰ هیئت ورزشی شهرستان آستانه اشرفیه فعالیت دارند.

تجهیز سالن ورزشی شهید پرندآور آستانه اشرفیه

به مناسبت دهه مبارک فجر سالن ورزشی دبستان شاهد شهید پرندآور شهر آستانه اشرفیه تجهیز و به مرحله بهره برداری رسید.

رییس اداره آموزش و پرورش آستانه اشرفیه در حاشیه افتتاح این طرح ورزشی گفت: تجهیز این سالن ورزشی به مساحت ۱۶۰ مترمربع ،  با هزینه افزون بر ۳۸۵ میلیون ریال انجام شده است.

محمدرضا سیرتی افزود: نردبان چابکی ، دیواره صخره نوردی ، طناب آتش نشانی ، حلقه بسکتبال، چوب موازنه ،کفپوش تاتامی ، تشک ایمنی ، نردبان طناب از جمله امکانات و تجهیزات نصب شده در این سالن ورزشی است.

به گفته وی با تجهیز این سالن ورزشی تعداد ۳۷۵ نفر از دانش آموزان دختر این دبستان از امکانات مناسب ورزشی بهره مند شدند.

 وی یادآور شد: ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر از دانش آموزان آستانه اشرفیه در ۱۰۴ واحد آموزشی این منطقه مشغول تحصیلند.

از مجموع مدارس این منطقه تعداد دو واحد آموزشی دخترانه و یک واحد آموزشی پسرانه دارای سالن ورزشی بوده و  حدود یکهزار دانش آموز از این سالن ها  بهره مندند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهه فجر دهه فجر آستانه اشرفیه سالن ورزشی واحد آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر

سعید زاهدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اجرای پروژه ملی فیبر نوری کسب و کارها در سال جاری به قوت خود باقی است و با سرعت و جدیت انجام می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر خبر داد و اضافه کرد: از این میزان اجرای فیبر نوری ۱۹ کیلومتر سهم آستانه اشرفیه و ۱۶ کیلومتر سهم بندر کیاشهر است.

زاهدی با اشاره به نقش مهم مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌ها در اجرای فیبر نوری بیان کرد: در گام نخست تدوین نقشه‌های شهری برای توسعه پروژه فیبر نوری در کلیه شهرهای گیلان صورت گرفت.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی به تعهدات از سوی پیمانکار افزود: پس از اتمام پروژه فیبر نوری عملیات بازسازی و آسفالت معابر زخمی شهر انجام می‌شود.

مدیرکل اطلاعات و فناوری ارتباطات گیلان با اشاره به مزایای اجرای فیبر نوری بیان کرد: اجرای فیبر نوری افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت را به همراه دارد.

به گفته زاهدی، کابل‌های مسی منجر به اُفت سرعت شده و کیفیت پهنای باند را کاهش می‌دهد این در حالی که فیبر نوری هم سرعت بالاتر و کیفیت بهتری دارد.

کد خبر 6087974

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور