Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رباط‌کریم گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تجدیدمیثاقی دوباره با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است. ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

سید مهدی ساداتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رباط‌کریم، با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات در شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان که مرکز حوزه انتخابات است تمهیدات و مقدمات لازم انجام شده است که پس از اعلام و تأیید نهایی نامزدهای انتخاباتی توسط شورای نگهبان براساس تقویم زمان‌بندی و شروع برنامه‌های انتخاباتی داوطلبان همه ظرفیت‌های لازم شهرستان برای مشارکت گسترده در انتخابات فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: از مردم شهرستان ربا‌ط‌کریم دعوت می‌کنیم تا در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن که تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است حضور پیدا کنند و با این حضور مانور عظیمی را برای انتخابات دوم اسفندماه رقم زنند.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم سپس با اشاره به پروژه‌های مورد بهره‌برداری در ایام دهه فجر افزود: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی که سبب مسرت و خرسندی است در شهرستان رباط‌کریم بهره‌برداری از 83 پروژه با اعتباری بالغ بر 311 میلیارد تومان را در برنامه داریم که حجم پروژه‌های عمرانی ما در سال 98 نسبت به سال گذشته یک رشد 3 برابری است.

اسکله بندر صیادی امام خمینی (ره ) ماهشهر افتتاح شدتهران ا 3 پروژه صنعتی و کشاورزی با اشتغالزایی برای 335 نفر در شهرستان ری افتتاح شد5 پروژه اقتصادی باحضور معاون اقتصادی رئیس جمهور در ساوه افتتاح شد‌

ساداتی با بیان اینکه طرح آبرسانی الغدیر ویژه شهرستان رباط‌کریم و دو شهر پرند و نصیرشهر از اعتبارات ملی برخوردار است گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 1500 میلیارد تومان در حال انجام است که در حوزه‌های مختلف کشاورزی،  بهره‌برداری از زمین‌های کشاورزی، طرح‌های عمرانی و مبلمان شهری و برخورداری از پروژه‌ها در حوزه دهیاری‌ها و در مجموع یک کارکرد بسیار مثبت و مفیدی است که نتیجه یک کار گروهی و منسجم با هماهنگی و تعامل مطلوب در مجموع شهرستان رباط‌کریم است.

وی ادامه داد: علاوه بر این از ظرفیت بهره‌برداری از 77 هزار واحد مسکن مهر شهرستان و شهر پرند را در دهه فجر جشن می‌‎گیریم، طرحی که ماحصل نظام جمهوری اسلامی است و تبدیل شدن یک منطقه بیابانی به پایتخت مسکن مهر می‌تواند به عنوان یک پروژه از تلاش جهادی مدیران این کشور و مشارکت مردم فهیم آن یاد کرد و پرند امروز می‌تواند نمایش دستاورد عظیم عمران و آبادانی کشور به حساب آید.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم ظرفیت‌های قانونی این کشور در جهت رضایتمندی هر چه بیشتر مردم و اجرای برنامه‌های عمرانی، اجرایی و مدیریتی کشورمان در نهایت منتهی به رضایتمندی مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب باشد.

گفت‌و‌گو از محمد عزیزی

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان رباط کریم بهره برداری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار خلیل‌آباد گفت: خلیل‌آباد یک شهرستان مستقل است و بالغ‌بر ۲۰ سال از شهرستان شدنش می‌گذرد و تمام ادارات آن باید در شهرستان مستقر شوند.

محمدرضا خوشنویس در نشست شورای اداری شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: با وجود اینکه چند سال از استقلال این شهرستان می‌گذرد، اما هنوز تعدادی از ادارات در خلیل‌آباد مستقر نشده و بخشی از وقت مسئولان شهرستان برای پیگیری‌های کارها در کاشمر صرف می‌شود.

وی اظهار کرد: دستگاه‌هایی که در سطح شهرستان وجود ندارد، باید فعالیت خود را آغاز کنند و مدیران کل نیز در چارچوب وظایف قانونی خود در ارتباط با استقلال ادارات عمل کنند.

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه «جهش تولید با مشارکت مردم» جزو مواردی است که یک اسم و عنوان نیست؛ بلکه مدیران بر اساس فعالیتشان در این حوزه ارزیابی می‌شوند، عنوان کرد: انقلاب و نظام برای مردم است و مشارکت مردم باید در سال جاری پررنگ‌تر شود.

وی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم، دولت مسئله‌ محور است و دولت منابع محور نیست، تشریح کرد: در این دولت هیچ بن‌بستی معنا ندارد، مطمئناً برای هر مشکلی، راه‌حلی وجود دارد و برای حل مشکلات باید به سمت مردم حرکت کنیم و کار را از مردم بخواهیم.

فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه در سال جاری رایزنی با مدیران کل و افزایش تخصیص‌ها را مطالبه خواهیم کرد، افزود: در بین مردم بودن بسیار حائز اهمیت است و مدیران باید از ظرفیت‌های موجود برای تسهیلگری امور مردم استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه جلسات ادارات باید خارج از وقت اداری در شهرستان خلیل‌آباد برگزار شود و بیشتر وقت مدیران برای جوابگویی به مردم و حل مسائل و مشکلات آنها صرف شود، تأکید کرد: خلیل‌آباد یک شهرستان مستقل است و بالغ‌بر ۲۰ سال از شهرستان شدنش می‌گذرد و تمام ادارات باید در شهرستان مستقر و مستقل شوند.

خوشنویس با تأکید بر اینکه مدیران شهرستان باید پیگیری‌های لازم را داشته باشند تا حضور مدیران کل در شهرستان فعال و پررنگ شود، بیان کرد: مدیران ادارات شهرستان باید در خود خلیل‌آباد سکونت داشته باشند و این در سال جاری جدی‌تر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد