Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: قبور جدید با قطعات پیش ساخته بتنی در آرامستان باغ رضوان در حال انجام است.

احمدرضا مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیش از این قبور به صورت سنتی و دستی ساخته می‌شد که برای انجام آن زمان زیادی صرف می‌شد، اما در حال حاضر قبور جدید با قطعات پیش ساخته بتنی احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آرامستان‌های شهرهای دیگر نیز هماهنگی لازم را برای استفاده از تجربیات سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان در احداث قبور پیش ساخته انجام داده‌اند، افزود: برای احداث قبور پیش ساخته، عملیات حفاری انجام، قطعات پیش ساخته در آن قرار گرفته و مونتاژ می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با این شرایط اکنون در حال حاضر قبور یک بلوک در مدت دو روز آماده تحویل می‌شود.

وی با اشاره به مناسب سازی قطعات آرامستان باغ‌رضوان برای افراد توانخواه، گفت: مناسب‌سازی محوطه قطعات و بلوک‌های آرامستان باغ رضوان برای تردد آرام و بدون دغدغه معلولان، جانبازان و سالمندان جهت زیارت اهل قبور و با هدف افزایش جلب رضایتمندی این قشر در دستور کار است همچنین نصب شیرآلات برداشت آب و حوضچه‌های جدید در جوار این بلوک‌ها نیز گام دیگری در ارائه خدمات بهینه به زائران است.

مرادی از توسعه فضای سبز فاز سوم آرامستان باغ رضوان خبرداد و تصریح کرد: حدود یک هکتار فضای سبز در فاز سوم آرامستان باغ رضوان ایجاد می‌شود که در حال حاضر عملیات خاک‌ریزی محوطه در حال انجام است.

وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه حدود ۸۰۰ سرویس خاک‌برداری، ۵۰۰ سرویس خاکریزی، ۱۰۰ تن کود کمپوست و ۵۰ تن کود دامی پیش بینی و پیمانکار واجد شرایط برای اجرای آن نیز انتخاب شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: به زودی درخت و درختچه‌های مقاوم به شرایط خشکی و کم‌آبی در عرصه یک هکتاری توسعه فضای سبز فاز سوم این آرامستان کاشته می‌شود.

کد خبر 409240

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان شهر کلانشهر شهروند قبر آرامستان باغ رضوان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آرامستان باغ رضوان حال حاضر فضای سبز فاز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان

عباس عزت آبادی پور گفت:با توجه به رشد چشمگیر جمعیت شهرستان سیرجان شرکت‌های معدنی و صنعتی و مراکز تولیدی و اقتصادی یاری رسان ما در ساخت مدارس باشند. 

وی افزود :ساخت ۱۱ مدرسه جدید به مساحت بیش از۷هزار  مترمربع و ۲۷ مدرسه در حال ساخت با پیشرفت فیزیکی ۴۰ الی ۷۰ درصد با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و حمایت مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان سیرجان درحال انجام است.

وی بیان کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی و ساخت ۲ چمن مصنوعی و چندین کلاس درس ورزش و انجام کف پوش سالن ورزشی، ساخت و تعمیر ۱۲ در ۱۲ مدرسه و سرویس بهداشتی در ۹ مدرسه در حال انجام است.

مدیر آموزش و پرورش سیرجان افزود:راه اندازی ۲ هنرستان هنر‌های زیبا و شهید نصیری لاری و ۲ هنرستان دیگر در آستانه راه اندازی با عنوان هنر‌های تجسمی و فنی و حرفه ای، اضافه شدن ۲ رشته جدید ایمنی و آتش نشانی و بهیاری در برخی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان سیرجان، کسب نزدیک به چهل رتبه برتر کشوری و استانی در جشنواره‌های علمی و پژوهشی، کسب ۲ مدال نقره و برنز کشوری در المپیاد‌های علمی در رشته کامپیوتر و اقتصاد، کسب ۹ رتبه تک رقمی، ۲۹ رتبه ۲ رقمی و افزایش چشمگیر رتبه‌های ۳ رقمی در کنکور سراسری نظری و فنی و حرفه‌ای از نتیجه تلاش همکاران و دانش آموزان آموزش و پرورش شهرستان سیرجان است.

عزت آبادی پور تصریح کرد: با توجه به رشد چشمگیر جمعیت شهرستان سیرجان، یک خواهش از شرکت‌های معدنی و صنعتی و مراکز تولید و اقتصادی با در نظر گرفته شدن مسئولیت‌های اجتماعی و با توجه به رشد قابل توجه جمعیت دانش آموزی به ویژه پایه اول ابتدایی و در نظر گرفتن اینکه در صورت ساخت و افتتاح ۶ مدرسه در هر سال وضعیت کنونی مدارس حفظ می‌شوند و نیز وجود استعداد‌های فراوان در زمینه‌های متعدد علمی ورزشی و مهارتی دانش آموزان نسبت به ساخت و تجهیز مدارس اماکن ورزشی و مراکز علمی و پژوهشی یاریگر و یاری رسان ما باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بالاخره راز هرم جیزه کشف شد!
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • (تصاویر) عجیب‌ترین خودرو‌های رزمی دوران جنگ جهانی دوم
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان خوروبیابانک
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد