Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:56:36 GMT

معلمان در تربیت شهید سلیمانی ها نقش موثردارند

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۴۲۷۱

معلمان در تربیت شهید سلیمانی ها نقش موثردارند

حجت الاسلام و المسلمین صادق رزاقی روز پنجشنبه درمراسم کوه پیمایی فرهنگیان بسیجی استان البرز که به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نورالشهدا کرج برگزارشد، اظهارداشت: معلمان دررشد نسل آینده درمدارس مسئولیت خطیری دارند چون نسلی انقلابی همانند شهید حاج قاسم سلیمانی را می خواند تربیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه پاسداری از فرهنگ غنی اسلامی – انقلابی یکی از وظایف ملت ایران را تشکیل می دهد، خاطرنشان کرد: برای مقابله با تهاجم ها و آسیب ها باید به گونه ای عمل کنیم که از حقیقت انقلاب پاسداری شود.بسیج فرهنگی نمی تواند نسبت به مسائل جامعه بی تفاوت باشد لذا برای آشنایی دانش آموزان با انقلاب که معجزه قرن می باشد باید از کلاس های درس استفاده کرد.
وی عنوان کرد: شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی به ملت ایران اقتدار و امنیت را اهدا کردند که باید از مکتب این شهدای بزرگوار درس بیاموزیم.
نماینده ولی فقیه دردانشگاه های استان البرزادامه داد: فرزندان امروز و فردای ایران در مدارس تربیت می شوند زیرا دانشگاه تاثیر زیادی در رشد تربیتی افراد ندارد.
رزاقی گفت : ۲۲ بهمن یوم الله است که ملت ایران به شکرانه پیروزی انقلاب در این روز حاضر می شوند تا از این نعمت الهی تشکر کنند. باید بدانیم که حفظ پوشش نیز در جامعه همانند پرچم مقدس است زیرا نشان از تفکرافراد آن جامعه دارد.
در این برنامه به قید قرعه به تعدادی از فرهنگیان بسیجی استان البرزهدایای ورزشی اهدا شد.

این برنامه که با مراسم معنوی زیارت عاشورا همراه بود با مشارکت بسیج فرهنگیان استان البرز و شهرداری کرج برگزار شد.
استان البرز ۵۰۰ هزاردانش آموز و ۲۶ هزار فرهنگی دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز دهه فجر مدارس البرز دهه فجر استان البرز ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند، گفت: اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در نطق پیش از دستور صدوسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات و تلاش‌های آن‌ها باشیم، چراکه اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر معلمان می‌گذرد.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) افزود: این امام همام فرمودند «در برابر کسی که از او دانش، می‌آموزید فروتن باشید» بنابراین امیدواریم بتوانیم به همه فرمایش‌های ائمه اطهار از جمله این حدیث مهم عامل باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند و رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر همین موضوع سال را نام‌گذاری کرده‌اند که امیدواریم با دست توانای کارگران عزیز، روز به روز شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.

وی با اشاره به تقدیر از معلمان و اساتید برتر در صحن علنی شورا بیان کرد: امروز به نمایندگی از جمع کثیری از معلمان پرتلاش و زحمتکش از تعدادی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و چند معلم فداکار تجلیل صورت گرفت.

کد خبر 750715

دیگر خبرها

  • حیات یک کشور وابسته به معلمان است
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • معلمان نقش اصلی و تأثیرگذار در توسعه و بالندگی جامعه دارند
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • معلّمان، قافله‌سالاران کاروان روشنگری
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان