Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان این‌که «به دلیل تحریم‌ها و فشارهای سخت اقتصادی دشمنان، کشور در شرایط سختی قرار دارد»، گفت: به رغم همه مشکلات ناشی از تحریم‌های دشمنان، با مقاومت و ایستادگی ملت و تلاش همه مسئولان کشور، دشمنان در دستیابی به هدف‌شان که همان تسلیم کردن ملت ایران بود، ناکام شدند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمود واعظی در نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینی استان مازندران، تأکید کرد: وحدت و همدلی، کلید عبور از مشکلات و راه اصلی ناکام کردن دشمنان در تحقق اهداف‌شان است و همه باید دست به دست هم دهیم تا از این مرحله سخت عبور کرده و دشمن را ناامید کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان ملت ایران فکر می‌کردند با فشار حداکثری و اعمال تحریم‌ها در مدت ۳ ماه ملت ایران را تسلیم خود می‌کنند و همه توان و تلاش خود را برای تحقق هدف‌شان بکار گرفتند اما ایستادگی و مقاومت ملت و تلاش و تدبیر مسئولان کشور، مانع از تحقق هدف دشمنان شد.

وی تأکید کرد: باید بتوانیم با تلاش و کوشش بیشتر و فراهم کردن زمینه فعالیت و تولید بیشتر برای کارآفرینان و تولیدکنندگان ، به  حرکت رو به رشد و تولید خود ادامه دهیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان این‌که «دولت به هیچ عنوان با شرایط دو نرخی برای هیچ کالایی موافق نیست»، گفت: در شرایط امروز چاره‌ای جز این نداریم تا برای جلوگیری از وارد شدن فشار بیشتر به اقشار آسیب‌پذیر توازن بازار را حفظ کنیم.

وی با بیان این‌که «فعالان اقتصادی، کارآفرینان و بخش خصوصی و دولت باید شرایط یکدیگر را درک کرده و همدیگر را مراعات کنند»، گفت: با توجه به کاهش درآمد فروش نفت ناشی از تحریم‌ها باید هزینه‌ها را مدیریت کنیم و در این راه تأمین نیازهای داخلی از اولویت بالایی برخوردار است.

وی برگزاری  چنین جلساتی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی و کارآفرینان را بسیار مفید دانست و در عین حال افزود: این جلسات باید به حل مشکلات بینجامد و ضروری است که با تشکیل کمیته ویژه‌ای از سوی استاندار با حضور مدیران کل دستگاه‌ها، مسایل و مشکلات مطرح شده از سوی فعالان اقتصادی و کارآفرینان بررسی و برای حل مشکلات اقدامات لازم صورت گیرد.

واعظی تأکید کرد: در خصوص مسایل و مشکلات مطرح شده آنچه در حوزه اختیارات مدیران استانی است می‌تواند در داخل استان تصمیم گیری و حل و فصل شود و مواردی هم که نیاز به هماهنگی دستگاه‌های بالاتر در سطح وزارتخانه یا دولت دارد نیز در سطوح بالا مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این‌که «فعالیت‌ها در استان باید به گونه‌ای باشد که زنجیره تولید کامل شود»، گفت: وضعیت تولید محصولات کشاورزی و آبزیان در استان خوب است و شما باید به گونه‌ای فعالیت کنید که ارزش افزوده تولید در خود استان دیده شود.

واعظی ظرفیت گردشگری در استان را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: امروز باید از اقتصاد سنتی به سمت اقتصاد دانش‌بنیان حرکت کنیم. ما در دولت بسترسازی می‌کنیم و زیرساخت را برای این مهم آماده می‌کنیم، شما هم باید تلاش کنید با حرکت به سمت اقتصاد دانش‌بنیان شرایط اقتصادی و تولید را بهبود ببخشید.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع صادرات غیرنفتی با توجه به شرایط سخت تحریم فروش نفت کشور، گفت: با استفاده از ارز حاصل از صادرات غیرنفتی می‌توانیم بخش زیادی از مشکلات را حل کنیم، اما تا زمانی که وارد بازار صادراتی نشویم، تاجر خوبی نخواهیم شد.

واعظی افزود: در روابط خارجی با کشورها بحث صادرات و تجارت بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش دولت بر این است که بستر مناسب برای صادرات کالاهای ایرانی فراهم شود. در همین راستا همکاری با کشورهای منطقه اورآسیا که اخیراً آغاز شده می‌تواند نقش مهمی در بهبود وضعیت صادرات ایران داشته باشد.

پیش از سخنان واعظی، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران و روسای اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن، خانه کارگر، اتحادیه باغداران استان، انجمن کارفرمایان، انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای تولیدکننده مرغ، کارآفرینان حوزه گردشگری و همچنین نماینده بخش شیلات طی سخنانی به تشریح ظرفیت‌ها و ویژگی‌های استان و بیان مشکلات و مسائل حوزه فعالیت خود پرداختند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد رئیس دفتر رئیس جمهور فعالان اقتصادی حل مشکلات ملت ایران تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست

حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: «حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه این همه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست؛ اما یک آدم داغدیده که حرف می‌زند حرف او در ما اثر می‌کند».

به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در درس اخلاق ۱۳۸۳/۰۶/۱۲ گفتند: «به ما گفتند طلبه‌ها وقتی درس می‌خوانید باید مواظب باشید پر در بیاورید برای اینکه این همه ما آمدیم اینجا فراشی کردیم برای شما پر پهن کردیم برای اینکه شما درس بخوانید؟ برای اینکه لمعه و اصول فقه بخوانید؟ یا نه، پر در بیاورید. این اولین پیام.

روحانی بی پر، دیگر وارث پیغمبر نیست، در استاد معارف هم موفق نیست، در امر به معروف هم موفق نیست در ارگان دیگر هم برود موفق نیست، دو: حالا که پر در آورده چه کار بکند؟ ملائکه می‌گویند وقتی پر در آوردی باید پرواز بکنی سه: کجا پرواز کنی؟ مثل این مرغ‌ها که به طمع طعمه از راه‌های دور می‌آیند تالاب‌های شمال به دنبال تالاب بگردی می‌شوی همین آخوند معمولی یا نه، پر در بیاور از طبیعت به ماورای طبیعت؛ پر در بیاور از دنیا پر بکش نه در دنیا نه تالابی فکر بکنی آن وقت این کشور می‌شود امام؛ آن وقت این جوان‌ها شیفته او می‌شوند هر آخوندی همین طور است!

اساتید معارف راهشان این است، ما راهمان این است امر به معروف و نهی از منکر راهمان این است باید پر در بیاوریم، یک؛ پرواز بکنیم، دو؛ از طبیعت به ماورای طبیعت، سه؛ مریدبازی این مشکلی را حل نمی‌کند هیچ جا مشکلی را حل نمی‌کرد چه اینکه حالا بخواهد حل بکند این راه ما است آن وقت چنین آدمی می‌شود جانشین پیغمبر.

جریان «سَلْمَانُ مِنَّا أَهْلَ الْبَیت» که مخصوص سلمان نبود. این درباره بسیاری از مرد‌ها و زن‌ها اتفاق افتاده بعضی از بزرگان قم را حضرت فرمود: «مِنَّا أَهْلَ الْبَیت» بعضی از زن‌هایی که شایسته علم بودند فرمود: «مِنَّا أَهْلَ الْبَیت»؛ منتها حالا درباره سلمان شهرت پیدا کرده است….»

دیگر خبرها

  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • اعمال حق تأهل در حقوق کارگران به میزان ۵۰۰ هزار تومان
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • روسیه: با اعمال تحریم‌های احتمالی اروپا گاز گران‌تر می‌شود
  • افزایش حقوق سربازان به اجرا در می آید؟
  • آیت الله جوادی آملی: حرف هر واعظی در مردم اثر نمی‌کند، وگرنه روضه خوانی‌ها و وعظ کم نیست
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی