Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: برنامه‌ریزی برای ساماندهی تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شهر کرمانشاه در دستور کار است.

پیمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انجام تبلیغات محیطی توسط کاندیداها ساماندهی این امر برای حفظ سیما و منظر شهری امری ضروری است، اظهار کرد: بر این اساس برای کنترل نحوه تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برگزاری جلسه‌ای با حضور کاندیداهای این دوره از انتخابات در شورای شهر اشاره کرد و ادامه داد: در این جلسه به بررسی و جانمایی محل مناسب جهت نصب پوسترهای تبلیغاتی با همکاری مناطق هشت گانه و یکپارچه سازی نقاط مذکور، بدین شکل که دیوارهای محل تبلیغات مشخص شود و قاب بندی لازم صورت پذیرد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به ضرورت مشخص کردن نقاطی از شهر جهت نصب بنر تصریح کرد: این بنرها بر اساس حروف الفبا به هر نامزد انتخاباتی یک کادر اختصاص یابد که نسبت به چاپ عکس و مشخصات و روزمه آن نامزد انتخابات پرداخته شود و در هر بنر اسامی همه نامزدهای انتخاباتی به صورت یکسان در تمام نقاط شهر که مورد توجه است، نصب شود.

وی گفت: این مهم موجبات آن را فراهم می‌آورد که میزان تبلیغات در یک سطح انجام پذیرفته و در عین حال ضمن رعایت موارد قانونی در حفظ و کنترل سیمای منظری شهری و کاهش آلودگی بصری نیز با برنامه ریزی حرکت می‌کنیم.

کد خبر 409280

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات شهری شورای شهر کرمانشاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تبلیغات کاندیداهای مجلس مجلس شورای اسلامی شهر کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ احمد وحیدی عصر دوشنبه ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش بینی های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد