Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول واحد قرآن و معارف کانون قمربنی هاشم (ع) روستای کاغذی گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی، محفل انس با قرآن کریم در گنجینه شهدای شهر ابوزیدآباد برگزار شد.

«محمدعلی دهقانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی، محفل انس با قرآن کریم به همت کانون فرهنگی قمربنی هاشم(ع) روستای کاغذی و با همکاری پایگاه بسیج غدیر و کمیته قرآن و تشکل های دینی ستاد دهه فجر شهرستان آران و بیدگل در گنجینه شهدای شهر ابوزیدآباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول واحد قرآن و معارف کانون قمربنی هاشم (ع) روستای کاغذی هدف از برگزاری این محفل قرآنی را جذب نوجوانان و جوانان به معارف  قرآنی  و آشنایی با سیره زندگی شهدا عنوان کرد و افزود: برگزاری چنین برنامه هایی می تواند در جهت تشویق و ترقیب جوانان و نونهالان  به معارف دینی و آشنایی با رویدادهای  انقلاب  در سال  ۱۳۵۷ و هشت  سال  دفاع مقدس موثر باشد، از این رو و با این  اهداف، محفل انس با قرآن را در این مکان انتخاب شد که با استقبال خوبی هم مواجه شد.

 

 

دهقانی بیان داشت: قرائت قرآن توسط «سیدهادی سیدی» و « محمدرضا کریمیان» و «محمدمهدی دهقانی»، اجرای سرود یاوران ولایت از اعضای کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی و سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا نجفی رزمنده دفاع مقدس و عباس اناری و یکی از همرزمان شهید سلیمانی از جمله برنامه های این مراسم قرآنی بود.

 

کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل از کانون های فعال فرهنگی این شهرستان است که با ۴۰۰ عضو فعال از نیروهای جوان و نوجوان روستا، برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی، هنری و اجتماعی را اجرا می کند./

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر ایام دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد انقلاب اسلامی ایام دهه فجر مسجد ایام دهه فجر دهه فجر محفل انس با قرآن کریم محفل انس با قرآن قرآن شهر ابوزیدآباد برگزار شد محفل انس با قرآن گنجینه شهدای روستای کاغذی کانون فرهنگی آران و بیدگل قمربنی هاشم دهه فجر هاشم ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای

رئیس دانشگاه معارف اسلامی گفت: همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در قم برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری ظهر امروز در نشست خبری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای که سالن جلسات دانشگاه معارف اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: به عنوان دانشگاه معارف اسلامی وظیفه داریم از ظرفیت اندیشمندان صاحب فکر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به شخصیت مقام معظم رهبری غفلت جدی داشته‌ایم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری در تبیین دین بسیار موفق بوده و قدرت ارتباط‌گیری بالایی دارند.

رئیس دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه این پژوهش‌ها می‌تواند نگرش امام را گسترش دهد، عنوان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با مسئولان استانی برگزار شده است که حدود 80 مقاله از این بستر دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 146 مقاله پذیرش شده است، خاطرنشان کرد: در کنار ارسال مقالات شاهد ارسال چکیده مقاله‌ها نیز بوده‌ایم که در پایان یک جلد از آن‌ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شاکری با بیان اینکه همایش چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مهمانان ویژه این همایش نیز آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان از اعضای بیت مقام معظم رهبری خواهند بود.

وی اظهار داشت: این همایش در سالن شهید سلیمانی دانشگاه معارف اسلامی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم