Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:10:23 GMT

سرمایه‌گذاران کرمانشاه به سرعت مجوز ساخت می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۵۳۶۴

سرمایه‌گذاران کرمانشاه به سرعت مجوز ساخت می‌گیرند

«هدایت حاتمی» روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: کرمانشاه دارای زیرساخت های بسیار در بخش هاص صنعتی، کشاورزی و صنعتی است که باید به خوبی از آنها استفاده کرد.

وی با اشاره به نرخ پایین تورم در استان گفت: کرمانشاه در جایگاه ۲۷ تورم‌کشور قرار دارد و جز استان های ارزان‌ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه یادآور شد: ستادهای سرمایه گذاری را در دستگاه‌های کلیدی راه اندازی کرده ایم تا صدور مجوز های سرمایه گذاری به کمتر از ۲ هفته برسد.

به گفته حاتمی، صدور مجوزهای ساخت و ساز برای سرمایه گذاران نیز تا پایان سال زیر نظر این ستادها در خواهند آمد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: هزینه مورد نیاز برای ایجاد هر شغل صنعتی در کشور ۷۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده، در حالی که این آمار در استان کرمانشاه ۲۵ میلیون تومان است که نیاز به بازنگری دارد.

در ادامه این نشست رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه کرمانشاه با چالش تمرکز جمعیت روبه رو است، گفت: اگر نتوانیم نرخ جمعیت در کرمانشاه ثابت نگه داریم‌ با مشکل اساسی روبه رو می شویم.

«حبیب الله وفایی» به تمرکز جمعیت در مرکز استان اشاره کرد و اظهارداشت: ما با چالشی اساسی به عنودن حاشیه نشینی در کنار شهر کرمانشاه روبه رو هستیم.

وی با اشاره به اینکه جمعیت روستاییان کرمانشاه روبه کاهش است، گفت: در صورتی که بتوانیم جمعیت را در روستاها ثابت نگه داریم، بسیاری مشکلات برطرف خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به تهیه سند سه ساله اشتغال در کرمانشاه، عنوان کرد:  ما برای حضور بخش خصوصی در کرمانشاه و اشتغالزایی تمام‌ داشته های دستگاه های استان را بسیج کرده ایم.

وفایی به پروژه راه آهن غرب کشور اشاره کرد و گفت: در این پروژه قرار بود ۴۵۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق شود که ۱۵۰ میلیارد تومان آن در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار گرفت؛ اگر این اعتبار به راه آهن‌ باز گردد می توانیم‌ راه آهن را تا اسلام‌آباد غرب برسانیم و از سوی دیگر ۶۰۰ نفر نیروی کار نیز در صورت تامین نشدن این اعتبار بیکار خواهند شد.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه سازمان تامین اجتماعی کرمانشاه سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه سازمان تامین اجتماعی کرمانشاه سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه سازمان تامین اجتماعی کرمانشاه سرمایه گذاری سرمایه گذاری برنامه ریزی روبه رو راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • ثبت‌نام و رسیدگی به تقاضای سرمایه‌گذاران در طرح‌های پایداری تأمین گاز طبیعی آغاز شد
  • ساخت ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تسریع شود
  • جزییات مطالبه‌گری سرمایه‌گذاران مال باختگان شرکت طراوت نوین
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید