Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@17:10:12 GMT

معاینه رایگان روستائیان رضوانشهر

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۵۴۶۹

معاینه رایگان روستائیان رضوانشهر

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مازیار محمدی مدیر روابط دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ۱۶ نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی گیلان به ۱۵۲ نفر در روستای رودکنار رضوانشهر خدمات پزشکی و درمانی رایگان عرضه کردند.

او افزود: این گروه پزشکی شامل پزشک عمومی، دندانپزشک، متخصص اطفال، متخصص داخلی، متخصص اعصاب و روان، مشاور روانپزشکی و مامایی این روستاییان را رایگان معاینه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان تصریح کرد: در این طرح یک روزه، ۳ میلیون و ۷۵۰ تومان داروی رایگان بین روستاییان توزیع شد.

بیشتر بخوانید:ویزیت رایگان اهالی روستای تیسیه خمام در اجرای طرح مردم یاری


در حاشیه طرح ویزیت رایگان روستای رودکنار رضوانشهر، تعدادی از مسئولان ادارات این شهرستان با برپایی میز خدمت از نزدیک به مشکلات روستائیان رسیدگی کردند.

 

انتهای پیام / ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛  رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: از ۴۱۱ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهررضوانشهر ۲۲۷ متقاضی تأیید نهایی شدند.
سعید کاشفی افزود: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در رضوانشهر، طرح ۲۶۰ واحدی در قالب گروه ساخت تعریف و در مرحله صدور پروانه ساخت است.


وی ادامه داد: این طرح ۲۶۰ واحدی در قالب ۱۳۰ پلاک در زمینی به مساحت ۲۶ هزار مترمربع ساخته می‌شود.
کاشفی بیان کرد: تاکنون نقشه‌های معماری و سازه طرح به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهیه و مراحل صدور پروانه ساخت انجام شده است.

به گفته وی، قرعه کشی مرحله اول ۲۶۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر برای ۵۲ نفر انجام و ۶۵ نفر دیگر هم در مرحله دوم برای معرفی به بانک پالایش شده‌اند.
رضوانشهر از توابع بخش مرکزی شهرستان تیران و کرون، طبق آخرین سرشماری، بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۶۴ کیلومتری مرکز استان اصفهان واقع است.

دیگر خبرها

  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • نبود کارشناس تغذیه در تنها کلینیک دیابت کرمانشاه
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • طرح نهضت ملی مسکن رضوانشهر در مرحله صدور پروانه
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • ثبت ملی روستای «نوسنگی» در درفک رودبار
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟