Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:13:10 GMT

صبر و ایثار خانواده‌های شهدا ستودنی است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۰۶۰۱۲

صبر و ایثار خانواده‌های شهدا ستودنی است

ماموستا ملاسیدمحمد محمدی روز پنجشنبه در دیدار با ۲ خانواد شهید روانسر افزود: رشادت و از خودگذشتگی شهدا برای آسایش و امنیت کشور بود و قدردان این ایثارگری و جانفشانی هستیم.

وی تصریح کرد: امنیت حاکم بر کشور و تمام دستاوردها و پیشرفت های انقلاب مرهون خون شهدا است.

امام جمعه روانسر با بیان اینکه شهدا منتخب و برگزیدگان خداوند متعال هستند، اظهار داشت: مقام و جایگاه شهدا را خداوند متعالی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا محمدی افزود: شهدا مقام رفیع و بلندی دارند و خدمات رسانی به خانواده های آنان باید اولویت مسوولین باشد.

فرماندار روانسر نیز گفت: خانواده های شهدا ویترین افتخار و سرمایه انقلاب هستند.

سعدی مصطفی زاده با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نباید به دست فراموشی سپرده شود، افزود: دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگر از اولویت های مدیران باید باشد.

در این دیدار ها از خانواده شهدای والامقام «نادر احمدی» و «صحبت کرمی» تجلیل شد.

سردار شهید نادر احمدی در تاریخ ۱۹ شهریور ۶۳ و در سن ۲۴ سالگی در منطقه چالابه کامیاران و شهید صحبت کرمی در تاریخ ۲۰ فروردین ۶۷ در سن ۲۰ سالگی در منطقه چنگوله به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

شهرستان روانسر ۱۳۵ شهید والامقام را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انقلاب انقلاب و نظام خانواده خانواده های شهدا فرهنگ ایثار و شهادت انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خانواده های شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله علی خاتمی ظهر پنج‌شنبه در یادواره شهدای امنیت اقتصادی استان، با بیان اینکه امروز به عنیه شاهد گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در منطقه بوده و غرب آسیا بدون نظر ایران تصمیمی اتخاذ نمی‌کند، افزود: بی‌تردید اقتداری که امروز در ایران اسلامی حاکم شده، به واسطه خون شهدا و رشادت این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا شاهد موفقیت‌های روزافزون ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف هستیم، اظهار کرد: یکی از این موفقیت‌ها که سربلندی ایران اسلامی را به دنبال داشت، تحقق عملیات وعده صادق بود که همه به اقتدار ایران در بُعد نظامی اعتراف کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه اقتداری که امروز ایران اسلامی در همه زمینه‌ها به ویژه حوزه دفاعی به دست آورده، مرهون خون شهدا است، تصریح کرد: در واقع این شهدا بودند که برای این کشور در عرصه‌های مختلف تولید قدرت کردند.

سردار جهانبخش کرمی به نمونه‌ای از قدرت‌آفرینی شهدا برای ایران اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: در این خصوص می‌توان به مجاهدت‌های شهید شهریاری در حوزه انرژی هسته‌ای و یا ابتکارات شهید طهرانی‌مقدم در حوزه صنعت موشکی اشاره کرد.

پدر شهید محمدحسین حدادیان نیز یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که با اشاره به اینکه ما همه به تک‌تک شهدا بدهکار هستیم، خاطرنشان کرد: بی‌تردید خون شهدا ضامن حیات این انقلاب است و امیدواریم گوشه‌ای از بصیرت‌مندی شهدا نصبت ما شود.

کد خبر 6088544

دیگر خبرها

  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران