Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: بنده در گذشته و در حال حاضر مسئول بخش اروپای المصطفی بوده و هستم و حاضرم سوگند بخورم که ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم اروپا سطح زندگی پایین تری از مردم ایران دارند.

به گزارش خرداد به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عباسی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه در مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلا که در سالن جلسات جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری برای مردم ایران و جهان و حوزه های علمیه داشته؛ اما غول های رسانه ای دنیا در تلاشند دستاوردهای انقلاب اسلامی دیده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: امروز تصویرسازی یکی از فعالیت‌های رسانه‌های غربی است تا اذهان جوانان ما را به این سمت ببرند که در غرب، گل و بلبل است و مشکلات بسیاری در کشور ما وجود دارد.

رئیس جامعه المصطفی خاطرنشان ساخت: استعمارگران در گذشته با سلاح، ارتش و نیروهای نظامی وارد کشورها می شدند تا بتوانند به اهداف و برنامه‌های خود برسند؛ اما امروز فکر ملت ها را با رسانه تصاحب می کنند تا به اهداف خود دست پیدا نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: استکبار با رسانه خود کاری انجام داده که جوان مسلمان افغانستانی خدمت‌های ایران اسلامی به این کشور را نبیند و حتی اعتراض داشته باشد؛ اما آمریکا را خیرخواه کشور خود می‌داند.

وی بیان داشت: دروغ و خلاف واقع از جمله حیله‌های استکبار برای فعالیت‌های رسانه‌ای است و هیچ مشکلی با این روش‌ها ندارند.

رئیس جامعه المصطفی اظهار داشت: این حیله‌های رسانه ای سبب می شود که جوان ایرانی، دستاوردهای انقلاب اسلامی را نبیند؛ ما وظیفه داریم این دستاوردها را بیان نماییم.

وی خاطرنشان ساخت: امید به زندگی در قبل از انقلاب اسلامی بنابر آمارهای بین المللی، ۵۴ سال بود؛ اما امروز به ۷۶ سال در کشور رسیده است که این هم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رئیس جامعه المصطفی ابراز داشت: بنده در گذشته و در حال حاضر مسئول بخش اروپای المصطفی بوده و هستم و حاضرم سوگند بخورم که ۷۰ تا ۸۰ درصد مردم اروپا سطح زندگی پایین تری از مردم ایران دارند؛ رسانه دنیا را به نحو دیگر ترسیم کرده است و نمی دانیم در آن کشورها چه خبر است.

وی تصریح کرد: امروز بسیاری از نعمت‌هایی که در کشور داریم، برای ما عادی است و به چشم ما نمی‌آید؛ اما برای برخی از اشخاصی که از کشورهای گوناگون به ایران می‌آیند، همین مباحث عادی، برای آنان تعجب آور است.

برچسب ها: جامعه المصطفی ، اروپا ، مردم ، ایران

منبع: خرداد

کلیدواژه: جامعه المصطفی اروپا مردم ایران حجت الاسلام والمسلمین عباسی دستاوردهای انقلاب اسلامی رئیس جامعه المصطفی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی ظهر جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مسجد جامع سنندج با تبریک روز معلم، اظهار کرد: علم آموزی و عالم در نزد پروردگار از جایگاه والایی برخوردار است به گونه‌ای که پروردگار از سینه معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد.

وی با بیان اینکه در روز قیامت خداوند مرکب عالمان و دانشمندان را همراه و همتراز با شهدا قرار داده است، افزود: پیامبر مکرم اسلام در مورد معلمان می‌فرماید» نزدیکترین افراد در جامعه بشری به پیامبر اهل علم است» و این جایگاه علما و معلمان را می‌رساند.

امام جمعه سنندج با تبریک روز بسیج دانش آموزی و بسیج سازندگی، تصریح کرد: بسیجیان در مسیر ارزشمند خدمت به مردم سربلند و ثابت قدم هستند و در جامعه ما در عرصه سازندگی تلاش وافری داشته‌اند.

خدمت به جامعه از دستورات دین اسلام است

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: از مهمترین اصل در دین اسلام خدمت به جامعه است و رسول خدا نیز براحساس مسؤولیت، تعامل با جامعه، امانت‌داری و تلاش در مسیر توسعه و آبادانی از دستورات دین اسلام تاکید کرده‌اند.

وی امانتداری را از دیگر دستورات مهم دین مبین اسلام برشمرد ئو بیان کرد: مسؤولان باید در این زمینه با خدمت مطلوب و درخور شأن مردم ما امانتدار واقغی مسؤولیت و جایگاه خود باشند و بدانند هر آنکه زمام مردم را در جامعه برعهده دارد رسالت سنگینی در امانتداری بر عهده او است.

ماموستا رستمی افزود: از زمان ظهور تا کنون دین اسلام با ایثار مال و جان انسان‌های بزرگ رشد و نمو یافته و در جهان گسترش پیدا کرده است و همانگونه که خداوند در قرآن می‌فرمایند هرگز از بین نمی‌رود.

به برکت خون شهدا دین اسلام رشد می‌کند

وی به ایثار و فداکاری مهاجرین و انصار در دوران صدر اسلام گفت: برای دین مبارک اسلام زحمات و ایثارگری زیادی صورت گرفته و به برکت خون شهدا مکتب مبارک اسلام روز به روز با وجود تمام دشمنی‌های دشمنان رشد و گسترش پیدا می‌کند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت امروز مردم بی‌گناه فلسطین در غزه و سایر شهرهای سرزمین اشغالی اعلام کرد: امروز جوانان و دانشجویان در قلب اروپا برای دفاع از مظلومیت مسلمانان بی گناه فلسطین فریاد مرگ بر اسرائیل و استکبار سر می‌دهند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه فریاد دفاع از مظلومیت مسلمانان بی‌گناه فلسطین نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در سایر کشورهای جهان شنیده می‌شود، اضافه کرد: این نشانه نزدیک شدن روز شمار نابودی و افول استکبار و آزادی قدس شریف است.

کد خبر 6095604

دیگر خبرها

  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است
  • دست بالای رُم برای پایین آوردن رقم بند خرید آزمون
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است