Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از ایجاد اشتغال برای ۱۶۱۸ نفر با افتتاح ۷۵ پروژه گردشگری تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، ‌محمدصادق براتی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی، با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز ۹۸، خراسان رضوی به‌عنوان ستاد برتر در کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به جایگاه ویژه خراسان رضوی در بحث گردشگری و زیارت و به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، ستاد اجرایی خدمات سفر این استان به‌ عنوان عضو ستاد مرکزی در سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم گیری‌های مرکز حضور جدی خواهد داشت.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، براتی ادامه داد: کمیته‌های حاضر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان علاوه بر برنامه‌ها و وظایفی که تاکنون بر عهده داشته‌اند، برنامه ویژه‌ای را در جهت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر برای نوروز ۹۹ تدوین و پس از ارائه و تصویب در ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز پیش رو اجرایی کنند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی همچنین به پروژه‌هایی که از دی ماه ۹۶ تا دی ماه ۹۸ در حوزه گردشگری افتتاح شده است، اشاره کرد و گفت: مجموعا ۱۹۲ پروژه گردشگری با اعتباری بالغ بر ۲هزار و ۱۰۹ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی ۴هزار و ۱۶۱ نفر در استان به بهره‌برداری رسیده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ایجاد اشتغال استانداری خراسان رضوی ستاد اجرایی خدمات سفر پروژه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۰۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با  ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عملیات احداث هتل و تله‌کابین پیست اسکی خوشاکو ارومیه  آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر  و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.
 
مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • پیش‌بینی برداشت بالغ بر ۵۷۵ هزار تن‌ گندم آبی در خراسان رضوی
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند